• Mijn vijand kwam naar me toe, en zei dit tegen me:
    "Wil je vrienden worden? Dan laat je beter meer respect zien."
    En dan stond ik van, wtf? Ik geef hem "respect" of hoe hij het noemt. Ik probeer aardig te doen en hem zoveel mogelijk negeren. Ik respecteer zijn spullen en hem ook. Wat ziet hij als respect dan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je zegt net dat het je vijand is? Waarom moeite doen er uberhaupt vrienden mee te worden. Gewoon negeren en nooit meer aan denken.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Je zegt net dat het je vijand is? Waarom moeite doen er uberhaupt vrienden mee te worden. Gewoon negeren en nooit meer aan denken.


    Zeg ik niet. Hij zegt het.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Zeg ik niet. Hij zegt het.


    Als hij zegt dat hij je vijand is, dan alsnog waarom vrienden worden en aardig doen (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Vraag wat hij in respect ziet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Als hij zegt dat hij je vijand is, dan alsnog waarom vrienden worden en aardig doen (krul)


    Weet ik niet. (krul) Ik hoef niet per se vrienden te zijn. Als ik de hele tijd op 'm zit te kutten dan lok ik het zelf wel uit hè.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Laime schreef:
    Vraag wat hij in respect ziet?


    No answer.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Vijand? sorry maar het klinkt vreemd
    Misschien vind hij dat negeren respectloos?
    Geen idee. Gewoon lekker blijven negeren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rickjuh schreef:
    Je zegt net dat het je vijand is? Waarom moeite doen er uberhaupt vrienden mee te worden. Gewoon negeren en nooit meer aan denken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    StJimmy schreef:
    Vijand? sorry maar het klinkt vreemd
    Misschien vind hij dat negeren respectloos?
    Geen idee. Gewoon lekker blijven negeren.


    Vijand klinkt toch niet vreemd? Vij-and.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Vijand klinkt toch niet vreemd? Vij-and.

    Op onze leeftijd in deze tijd in de westerse wereld wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Op onze leeftijd in deze tijd in de westerse wereld wel.


    Heb je het woord vijand nooit gehoord? Ik snap je niet.
    Je hebt vijanden. Er zijn mensen die jou haten, en die jij haat.
    Al is haten een groot woord.
    Het is tenminste iemand waar ik niet goed mee overweg kan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Heb je het woord vijand nooit gehoord? Ik snap je niet.
    Je hebt vijanden. Er zijn mensen die jou haten, en die jij haat.
    Al is haten een groot woord.
    Het is tenminste iemand waar ik niet goed mee overweg kan.

    Ik weet wat een vijand is,maar op onze leeftijd vind ik het vreemd om een vijand te hebben.
    In oorlogen heb je een vijand,niet op school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik weet wat een vijand is,maar op onze leeftijd vind ik het vreemd om een vijand te hebben.
    In oorlogen heb je een vijand,niet op school.


    Heb je nooit iemand horen zeggen dat die een vijand heeft?
    Ik vind het vrij normaal.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.