• Heej,
    Ik moest in de pauze nog wat regelen dus ik kwam wat later bij mijn ´pauze groepje´ aan.
    Toen ik daar aankwam gingen ze allemaal ineens heel breed zitten.
    Ik probeerde er gewoon bij te gaan zitten, maar dat ging natuurlijk niet.
    Toen vroeg ik waarom ze zo deden, eerst keken ze allemaal heel dom, dus ik vroeg het nog een keer, toen zei iemand: Ik zeg het nu maar, maar ik denk dat we er zo allemaal over denken, we willen jou er niet meer bij hebben....
    Toen ik vroeg waarom niet antwoorde iemand anders dat ze het vervelend vond als ik luisterde wanneer zij iets aan iemand vertelde wat niet voor de hele groep was, dat ik dan meeluisterde. Sommige begonnen toen een beetje te knikken, maar de meeste van hun luisteren dan ook altijd gewoon mee...

    Ik ben toen de pauze daar gewoon blijven staan...

    Maar ik weet niet wat ik moet doen, daar weer gaan zitten durf ik niet, en wil ik eigenlijk ook niet echt meer...

    Maar bij iemand anders gaan zitten vind ik ook eng...

    Ik ben niet echt een meisje die snel vrienden maakt, en ik vind het moeilijk om op iemand af te stappen...


    Plz help me, alle tips zijn welkom, ik ben totaal radeloos!!

    Niet meer met dat groepje omgaan, die verdienen jou niet. Soms komen nieuwe vrienden vanzelf. Het komt wel goed, probeer erachter te komen wat iemands interesses zijn, en praat daar met haar over.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wat rick zegt, die mensen verdienen jou niet. Je maakt snel genoeg nieuwe vriendinnen, ookal is het moeilijk. probeer gewoon op iemand af te stappen, gewoon doen. wat kan er gebeuren als ze nee zeggen? nou, dan zeggen ze toch nee, genoeg mensen op je hele school (:


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Rickjuh schreef:
    Niet meer met dat groepje omgaan, die verdienen jou niet. Soms komen nieuwe vrienden vanzelf. Het komt wel goed, probeer erachter te komen wat iemands interesses zijn, en praat daar met haar over.

    ja maar ik ben zelf ook een beetje een verlegen typje maar misschien kun je bij zo'n leerlingenraad? krijg je zelf zo'n groepje
    ja sorrie ben niet goed in problemen-.-


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik heb dit ook mee gemaakt,alleen dan aan de andere kant.
    Je kan beter andere vrienden zoeken,wand dit zijn geen vrienden. Soms klikt het gewoon niet en dan kan je beter andere vrienden proberen te maken.
    Een keer iemand aanspreken of als je iets samen moet doen met iemand dan vrienden worden.

    En wees vooral niet boos op hun,ik snap dat het niet leuk is maar soms gaat het echt niet en met boos zijn heb je alleen je zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mensen kunnen je soms echt breken zo, als ze zo doen zijn ze je echt niet waard. Denk eens aan andere mensen die je wel fijn vind, mensen die vroeger in je klas zaten of je klasgenootjes van nu. Mensen die dezelfde hobby hebben misschien? Veel sterkte, weet dat je niet de enige bent die zoiets meemaakt. Het lijkt nu misschien heel oneerlijk maar dat gaat voorbij, boos blijven op hen helpt je ook niet vooruit.


    Love? No. I prefer cats.

    Dankje voor de tips,
    Ik ben niet echt boos op hun (wel een beetje) maar vooral teleurgesteld, omdat we als zolang met elkaar omgaan en vriendinnen zijn...

    Rickjuh schreef:
    Niet meer met dat groepje omgaan, die verdienen jou niet. Soms komen nieuwe vrienden vanzelf. Het komt wel goed, probeer erachter te komen wat iemands interesses zijn, en praat daar met haar over.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ga in een bepaalde les naast iemand anders/bij een ander groepje zitten. (Je wilt vast niet meer bij die meiden zitten) Doe dan gewoon een beetje gezellig mee en als het pauze is blijf je gewoon bij diegene waar je bij zat. Vertel ook wat jou overkomen is, zodat ze het begrijpen. Maar ga er niet te lang over zeuren.


    Stop existing and start living.

    O_____0


    Shoganai i ne~

    tjeesz,.. wat hebben die mensen?
    jij bent duidelijk veel te goed voor ze, dus laat ze in ieder geval links liggen.
    en ga in de klas ofzo een keer naast iemand anders zitten, praat ermee en dan zie je vanzelf of het wel of niet klikt ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ga inderdaad bij iemand anders zitten tijdens de les. Ik weet niet of jullie zo'n groepjes klas zijn, maar dan geef ik alvast de tip om niet bij iemand te zitten die altijd bij dezelfde wil zitten. Die vinden het dan alleen maar irritant omdat je ze van elkaar scheidt, zegmaar. Iemand die je wel vaker alleen ziet zitten of iemand die altijd bij een ander zit, is een beter plan :')
    Ik snap trouwens heel goed dat het eng is, want ik ben precies hetzelfde. Alleen al bij het idee dat ik met een vreemde moet praten, maakt me nerveus.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat had ik ook. Zal ik je een pb sturen anders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt