• Dingen onthouden. ._.
    Nou 'vrienden' en 'vriendjes' kunnen niet onthouden. Ze vergeten altijd dingen die gewoon alledaags zijn. Ik ben op woensdag vrij en standaard dat er een van hun vraagt: 'Moet je niet naar school.' terwijl mijn school al 3 jaar lang gesloten is op woensdag. Niet dat ze dat gaan onthouden ofzo, zelfs mijn vriend niet. Zo dacht hij dat ik vandaag thuis was terwijl ik gewoon de hele dag op school zit.
    Echt, is het nou zo moeilijk te onthouden?


    Your make-up is terrible

    Voor sommigen mensen zo tezien wel


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat heeft elke jongen, zelfs mijn vader XD Is echt vervelend, dat ergert mij ook af en toe zo erg XD Maar ik ga er meestal niet over zeuren want ik heb er ook last van (A)


    Life is hard and then we die

    hahaha denk het :] Trouwens ik ben ook elke woensdag vrij van mijn werk.


    You know my name,not my story.

    Alle mensen onthouden dingen wel eens niet, niet alleen jou vrienden, of vriendje. Die moeten ook aan veel denken, niet alleen aan jou.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Alle mensen onthouden dingen wel eens niet, niet alleen jou vrienden, of vriendje. Die moeten ook aan veel denken, niet alleen aan jou.


    Sorry hoor, maar ze mogen best eens aan me denken, dat doen ze al zo weinig.
    Vorig jaar kreeg ik bijna wekelijks de vraag van dezelfde persoon waarom ik op woensdag thuis was. Echt, onthoud het maar eens.


    Your make-up is terrible

    Ja, dat is best overdreven idd, dat hij het elke woensdag vraagt haha :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    dat doet mijn beste vriend ook hoor ;)
    je bent niet de enigste (:


    My biggest fear is oblivion.

    Volgens mijn denken al jou vrienden en jou vriendje veel meer aan jou dan je zelf denkt. Sorry dat ik het zeg niksel maar je hebt zo vaak commentaar op ze in bijvoorbeeld topics. Misschien ligt het niet alleen aan hen dan? Als je er alsmaar en altijd last van hebt. Je wordt immer geconfronteerd met dingen bij anderen, waar je zelf iets van moet leren vaak. Zeg het ze gewoon als je er zo over denkt. Een topic als dit zal dat probleem denk ik niet oplossen en enkel mensen kwetsen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vergeet ook altijd alles. Dat komt omdat mijn geheugen echt niet in orde is (krul)


    -

    Dat is gewoon niet slim. Als het élke woensdag zo is, come on, dan onthoud je dat toch...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik voel me aangesproken. Ik ben erg vergeetachtig. Maar zo erg trouwens ook weer niet. Op een gegeven moment blijft het bij mijn wel hangen en vergeet ik het echt NOOIT meer.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 19:45 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben ook erg vergeetachtig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Junns schreef:
    Ik voel me aangesproken. Ik ben erg vergeetachtig. Maar zo erg trouwens ook weer niet. Op een gegeven moment blijft het bij mijn wel hangen en vergeet ik het echt NOOIT meer.

    same


    Me so good.

    ik heb een agenda,en daar schrijf ik dingen in op. hahah die vergeet ik dan NIET,lol!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pffft ik ben ook vergeetachtig als het gaat om onbenullige dingen. Niemand heeft er problemen mee dusja.