• WHOOO Ik ben zo blij nu!!

    Een vriendin van me en ik zaten achter de computer tijdens aardrijkskunde, en ze liet me vakantieveiling.nl (ofzoiets x) ) zien. Daar kun je dus meeveilen op echt vanalles, van musicalkaartjes tot wellnessweekend. Nou, zij laat rustig wat zien, tot ik ineens zo'n advertentie zie van
    "Er wordt nu geveild voor 2 kaartjes Nederland - Hongarije op 29 maart".
    Dus ik: "SNEL SNEL ANNE, KLIKKEN!!"
    Dus wij daar helemaal hyperen, want we hadden nog 12 seconden en ze moest nog inloggen enzo :'D
    En toen we nog 2 seconden hadden, had ze op tijd nog voor 62 euro geveild.

    Stond er echt superdroog:
    "U heeft het bod gewonnen."
    Dus wij kijken elkaar aan en beginnen keihard te lachen :'D
    We gaan nu dus voor 31 euro per persoon naar de Amsterdam ArenA! :D Ik ben zo blij! En het was echt zo mooi omdat het allemaal binnen een halve minuut gebeurde en het echt te random voor woorden was x'D

    Whiii, dit wordt de eerste keer dat ik het grote Oranje in het echt zie!! (yeah) Hebben jullie ze al een keer live zien spelen? :D


    ars moriendi

    Soundeffect schreef:
    Vet! :'D Ik ben niet zo'n voetbalfan, maar heeeeeeeel veel plezier :3

    Ahww thankyou! <3


    ars moriendi

    Ik heb ze nog nooit in het echt zien spelen, maar dat gaat wel gebeuren als ik mijn moeder hoor praten erover. Veel plezier, het word vast onwijs tof!

    ah ik kijk op die site.
    er is weer een nieuwe nederland-hongarije die nog 58 seconden te gaan heeft. er is nu 45 geboden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    ah ik kijk op die site.
    er is weer een nieuwe nederland-hongarije die nog 58 seconden te gaan heeft. er is nu 45 geboden.

    Haha oja?? :D Nou wij zijn in ieder geval voorzien met onze kaartjes! :Y)


    ars moriendi

    Sneijder schreef:
    Ik heb ze nog nooit in het echt zien spelen, maar dat gaat wel gebeuren als ik mijn moeder hoor praten erover. Veel plezier, het word vast onwijs tof!

    Ohhh heb je een voetballiefhebbende moeder? =O
    Dankjewel, dat ik weet ik ook zeker!! =D


    ars moriendi