• Jeetje ik word de laatste tijd echt heel erg snel boos echt om de domste dingen. dat is nogal kut nu heb ik ook al ruzie met mij BF O_o
    hebben jullie dat ook wel eens!?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nja maar ik weet dat het gevoelig bij haar ligt en slechte ervaringen mee heeft en dus ja ik kan haar wel begrijpen, maar ik bn bng dat ze me niet terug wilt!!!


    *He's the one.

    Ja soms als ik naar school moet en ik ben chagie en dan word ik aardig snel boos:Sja en dan soms zeg ik wel eens net iets verkeerd en dan moet ik de klas uit:S Was vorig schooljaar toen schold de leraar ons voor de 4de keer uit voor verwendenesten en ontdankbare honden eentje zei er wat van die moest de klas uit en toen zei ik: Ja jij scheld ons uit voor de 4de keer en dan moet zei eruit!. en toen moest ik er ook uit:S:S

    ik wordt de laatste tijd ook heel snel boos

    iets te vaak heb k dat.. x__x

    Ja iedereen heeft dat wel eens..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik word wel snel boos ja o_O

    Ik heb dat ook wel eens, als ik ongesteld moet worden. Of als ik gestressed ben


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik wordt snel boos over dingen die iemand doet terwijl ik dat mocht fzu nja ik ben gwn een raar kind xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Het kan ook aan 'je' periode liggen hé. Denk eraan, als je ongesteld bent, draaien je emoties overuren :'D Dus dan kun je van super blij en hyper, naar zeer kwaad & chagerijnig overgaan. Het zelfde geld voor verdrietig naar blij.
    Dat heb ik dus steeds.


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    Whah meestal al sik ongesteld ben jah xD7Maar dan werk ik het uit op mijn ouders, en broers en zus xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay