• Jaaa, vertel hier je verhaal over je aardigste of je ergste leraar of lerares. (mag ook die je vorig jaar had ofzo)

    Mijn aardigste leraar is mr. van der Veen. Hij geeft geschiedenis, maar hij geeft geen proefwerken. Alleen in de toetsweek omdat dat van de school moet. Verder hoef je alleen maar toneelstukken, kaarten en leuke dingen te maken. Ook heeft hij de geweldigste uitspraken ooit, is hij doof aan twee oren dus verstaat hij je de helft van de tijd niet en daarna begint hij maar een lulverhaal.
    Beste uitspraak: *leerling praat er doorheen* Weet je wat ophangen is?
    *leerling antwoordt ja en is daarna stil, even later praat hij er weer doorheen* Heb je ballen?
    *leerling lacht, zegt ja en is daarna even stil, dan begint hij weer te praten* Jan Wieger nu stil of ik hang je op aan je ballen.

    Mijn ergste leraar was mr. Palmer. Hij gaf Latijn op onze school (ook Grieks) maar daar vertelde hij bijna niks over. Als hij al eens wat vertelde dan was het heel vaag. Hoewel hij wel altijd bonuspunten gaf (als je een 5 haalde had je alsnog een 9 door bonuspunten) Ook vertelde hij heel veel over zijn kinderen, als ik een proefwerk moest maken over zijn privé leven zou ik zeker weten een 10 halen (zonder bonuspunten) ook kreeg hij altijd woede aanvallen en werd dan rood en begon te stampen en te schreeuwen... Gelukkig is hij nu van onze school weg en naar Breda gegaan(A)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Wij hebben een nieuwe leraar voor biologie. De vorige was echt mega aardig! Maar deze die kijkt alsof ie kan ontploffen van woede. En als je een toets hebt gemaakt zegt ie superhard je naam - alsof ie boos is - en dan zegt ie heel rustig; 'Goed gedaan.'
    Maar hij is wel aardig.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 17:11 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    aardigste : mevrouw van hoeven ze gaf een x een hightea en we mogen best vaak dingen maken

    ergste : meneer van tilborg hij is heel oud en gata volgend jaar me pensioen (fank god) hij gaat altijd schelden in het frans maarja dat is wel grappig


    Shoganai i ne~

    Mijn leukste leraar is de muziekleraar(ik noem geen namen). Ik en een vriendin gaan daar altijd in de pauzes naar toe, en we leren echt heel veel van hem, en niet alleen over muziek. We kunnen alles bij hem kwijt en hij zorgt er echt voor dat we goed voor ons zelf zorgen.

    Mijn ergste leraar is de beeldende vorming lerares, en die van gym. Die van gym gaat altijd heel dichtbij staan en slaat vaak een arm om me heen ofzo. En die van beeldende vorming haat me, en daarom krijg ik alleen maar onvoldoendes, zelfs als ik het goed heb gedaan. En ze geeft echt kutopdrachten.
    Oh, en de ergste leraar óóit was vorig jaar mijn mentor. Hij is heel oud, vergeet alles en is best dom(hij zei echt van die dingen die niet konden, en als wij dat aan hem uitlegden werd hij ook nog helemaal boos), en hij zei altijd rare dingen als 'hola coca cola' en dat vond hij dan heel grappig.
    En je kon toetsen samen maken(in stilte), maar als je dan je mond open deed (gewoon zomaar) kreeg je meteen een 1.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 17:15 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn leukste leraar:
    'denk denk'
    De gym leraren (x
    Gewoon omdat ze jong zijn, grappen maken enzo (;
    leraar engels: hij is zo cool (;
    lerares handenarbeid: is erg lief en helpt erg veel.
    Ergste leraren:
    -hele lijst-
    leraar natuurkunde, omdat hij heel gemeen kan zijn en je zonder reden strafwerk geeft. Ook krijgt hij regelmatig woede aanvalen en zijn wij daarvan de pineut.
    leraar engels vorig jaar, omdat hij iedere les wel een woede aanval had en dan soms zelf een boek naar iemand smeet.
    leraar nederlands vorig jaar: hij was ram pedo o.o en een creep.

    en dan heb ik nog een paar erge, maar geen zin om ze allemaal op te gaan noemen.


    Me so good.

    Mijn leraar Maatschappijwetenschappen is de ergste.
    -Hij legt niets uit.
    -Hij lacht je uit als je een onvoldoende hebt.
    -Hij kijkt niet normaal streng na, zodat het bijna onmogelijk is om een voldoende te halen,
    -Hij denkt dat hij leuk is.

    Leraar Ak is het leukst.
    -Geeft hogere cijfers om te zorgen dat je slaagt/niet blijft zitten.
    -Maakt grapjes.
    -Legt iets duidelijk uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een paar favorieten, mijn leraar economie. Dit is zijn 2e jaar bij ons op school en kijkt allemaal van die programma's zoals Glee, Oh Oh Tirol/Cherso, daar gaat hij dan altijd over praten en nadoen, haha. (Ik zweer je hij is de nog niet ontdekte tweelingbroer van Cory Monteith!) En hij heeft mij een 10 voor mijn proefwerk gegeven.

    Mijn leraar biologie van vorig jaar was ook megachill, je kon gewoon je boek tijdens een pw op tafel hebben, overleggen enz. Hij gaf uitleg aan de bomen en hij zong heel vaak opera in de klas of ging hakken. Voor een filmpje moet je bij youtube > Roncalli Verhees intypen. (:

    Mijn ergste leraren zijn mijn lerares Duits, Frans van dit jaar en uhm.. Al mijn leraren Wiskunde die ik tot nu toe heb gehad. Die ik in de 2e had moest ik altijd bij nablijven, serieus elke les en ik kreeg altijd strafwerk. Als ik een onvoldoende haalde wat bijna altijd was omdat wiskunde mijn slechtste vak is werd ze kwaad en ze wou me ook geen uitleg meer geven. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik dat tegen haar gezegd waardoor ze nog pissiger werd enz. De andere heb ik gewoon een hekel aan omdat ik dat heb, klaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er twee. Mijn mentrix van vorig jaar. Zij was echt superlief en ze behandelde ons als haar eigen kinderen. Ze ging soms naar buiten met ons en kocht dan ijsjes met ons en dat soort dingen. Ze was gewoon vet lief.

    En mijn natuur- scheikundeleraar van vorig jaar. Hij was echt zo'n wijze oude man. Ik had ook een steentje van hem gekregen, omdat die mij rustig zou maken of zo. Hij had er ook een hele brief bij geschreven. Ik ging ook altijd vooraan zitten in het vrije uur en dan legde hij alles extra uit, zodat ik altijd vet hoog op natuurkunde haalde, haha. :'D

    En mijn ergste lerares is mijn Engelse lerares van dit jaar. Ze haat me en stuurde me eruit omdat ik mijn punt van mijn potlood sleep.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 19:04 ]

    Ik weet het eigenlijk niet echt.

    Elke leraar is verschrikkelijk op zn eigen manier:Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn leraar Frans is de ergste hij trok zomaar 1 punt af op een toets omdat ik in de hoofding bij de datum : 2-02-2011 had geschreven in plaats van 2 février 2011:s

    Beste
    Mvr : is teken lerares dus geen huiswerk
    Mvr : geeft engels en is ook onze mentor dus geen les
    Mvr : geeft zang ;)
    Mvr : geeft dans ;)

    Slechste
    Mvr : geeft frans sowieso een haat vak en legt alles te snel uit
    Mvr : geeft duits dat is het


    Wibbly-Wobbly Timey-Wimey

    Beste: geschiedenis. Hij legde op een hele grappige manier uit, haha. Zo met de eerst wereldoorlog: 'en dat kleine mannetje vond dat grote mannetje niet aardig, maar dat grote mannetje was sterker dan dat kleine mannetje. Maar dat kleine mannetje had een vriendje en dat was een nog groter mannetje en daarom won het kleine mannetje'. En dat heb ik na 2 jaar nog altijd onthouden x'D Dat ging over de oorlog met de Balkan ofzo.
    Ergste: Frans. Die praatte over 2 dingen: haar privé leven. Of Frans en dan ging ze echt alles uitleggen. Dus als er bijvoorbeeld 3 grammatica regels in het hoofdstuk kwamen, dan ging zij die allemaal tegelijk in 1 les uitleggen. Met andere woorden: voor ons praatte ze altijd onzin x'D En dan maar klagen dat iedereen een onvoldoende haalt. Opvallend dat de cijfers drastisch stegen toen we een andere lerares kregen toen zij naar het ziekenhuis moest voor een operatie 8D


    To live would be an awfully big adventure

    Leukste leraar: Monen van Natuurkunde.
    Ergste leraar: Jansen van Engels. heb ik serieus een trauma aan over gehouden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Beste: Natuurkunde/Scheikunde/Wiskunde docent- hij geeft vaak bonus punten, mijn cijfers zijn sinds vorig jaar bijna 3 punten omhoog gegaan-gemiddeld, en ik vind natuurkunde nu superleuk :D
    Een soort van slechtste: Wiskunde docent, ik heb niks tegen haar als persoon, maar puur als docent want man wat legt zij slecht uit! :0


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Beste: Karen (wij noemen leraaren en leraressen bij de voornaam)
    Als ze klaar is met haar uitleg, waar aan iedereen mee luisterd, gaat ze allemaal hele leuke verhaalen vertellen.

    Stomste: Jonneke
    Was altijd boos, verschrikkelijk lelijk, klein, schreeuw stem, onduidelijk, stonk. Ik heb haar nu niet meer, en daar ben ik heel blij om.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Dit jaar? Ergste sowieso voor natuurkunde. Ik mag hem gewoon niet, omdat ik het idee heb dat hij mij niet mag. Hij doet tegen bijna iedereen normaal, maar hij negeert mij altijd totaal. o_o

    Leukste voor tekenen. Omdat ie me over het algemeen beter begrijpt dan de andere docenten. Ik ben volgens mij best een lastige leerling, en sommigen kunnen daar niet mee omgaan.. :S

    Ik kan er bv niet tegen als leraren te dichtbij komen of me aanraken, dan word ik gek. xD En ik kijk meestal geen mensen aan, storen een hele hoop zich ook aan. En ik zeg vrij weinig.. (Lees: Bijna niks dus. )

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 16:50 ]


    Some people feel the rain, others just get wet.