• Smiddags eten ik en mijn gezin nooit meer samen. Vroeger aten we elke middag samen en nu niet meer een weetje dat is klote. En savonds eten we bijne ook nooit meer samen, ik haat dat wel want nu kunnen we niet meer over dingen praten dat een gezin normaal moet doen..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik moet binnen eten zeg gewoon hoe erg je het mist om weer samen te eten misschien helpt dat


    I love you Irem

    Ik zie mn ouders ook bijna nooit, dus samen eten zit er nooit in. Mss aan ze vragen om weer samen te eten?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ruocco schreef:
    Wij eten meestal alleen 's avonds samen :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Da's echt klote. Ik ben het gewend om tussen de middag niet samen te eten maar s'avonds wel altijd. Maar om eerlijk te zijn hoeft het voor mij niet. Maar dat ligt aan mn situatie thuis.


    Forever.

    Wat is de reden ervan dat jullie niet meer samen eten dan?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Laime schreef:
    (...)
    Heb ik net gedaan zegt ze Tja ja, ik zo van 'Een normaal gezin doet dat!' zegt me moeder 'Maar wij zijn geen normaal gezin!' liep ik gewoon terug naar me pc --'


    Waarom zouden jullie geen normaal gezin zijn dan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abruzzi schreef:
    Lol, wij eten nooit samen, hebben het ook nooit gedaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij eten alleen 's avonds samen, 's middags zitten we allemaal op school.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ach wij eten nooit s middags samen,s avonds wel maar dan praten we ook niet echt.
    Zo erg is dat toch niet,ik vind het juist heerlijk,geen gezeik aan mijn kop.

    Als je het erg vind moet je er wat van zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlackMagic schreef:
    (...)

    Waarom zouden jullie geen normaal gezin zijn dan?

    Weet ik niet, me moeder zeikt altijd --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    (...)
    Weet ik niet, me moeder zeikt altijd --'


    hmm... raar.
    Ga anders eens morgen ofseu, smorgens de tafel dekken en dan je hele familie wakker maken om samen te gaan ontbijten? En dan warme kop koffie inschenken voor je ouders en ook iets voor je broer of zus (als je die hebt). En een leuk gesprekje aanknopen dan.
    Misschien dat ze er dan weer achter komen dat het eignlijk best gezellig is?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •