• De video van mulan liggen? Van toen die nog een kind was?
    Mijn zus en ik zitten namelijk na te denken over hoe die cover er vroeger uitzag, en nu hebben we dat zitten googlen maar we vinden we het niet. Dus kan iemand eens kijken en ons helpen lol? ;d

    Boem.
    Boem 2.
    Boem 3.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Boem.
    Boem 2.
    Boem 3.
    dat zijn dvd covers. We zijn niet zeker of het de eerste is, daarom zoeken we iemand die de orginele video nog heeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deze denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Deze is volgens mij 'tzelfde als die van Sam.
    Gewoon beetje googlen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TheBoss schreef:
    Deze denk ik.

    Lol, zie je wel dat het die is. ;d

    Ik niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha ja :] denk het ook. Ik heb die band wel, maar hij ligt bij mijn opa en oma :']


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Deze denk ik.

    Deze is'm want ik heb deze thuis nog..(;


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    SoulEater schreef:
    Boem.
    Boem 2.
    Boem 3.
    Oh en trouwens om even terug te komen op wat je daarnet zei, die laatste link had je echt niet moeten posten. De volgende keer antwoord je beter niet met zo'n links of je gaat me echt vies krijgen. En trouwens als je de tekst van ping goed had gelezen, had je gezien dat we het gegoogled hadden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb dat ergens, maar vraag mij niet waar.
    Volgens mij is die zo rood met Mulan op de voorkant en dan zo'n zwaard en euhm.

    SoulEater schreef:
    Boem.

    Wij hebben deze!

    Wij hadden hem, maar volgens mij hebben we 'm laatst weggegooid omdat onze videorecorder het opgaf. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kerrang schreef:
    (...)Oh en trouwens om even terug te komen op wat je daarnet zei, die laatste link had je echt niet moeten posten. De volgende keer antwoord je beter niet met zo'n links of je gaat me echt vies krijgen. En trouwens als je de tekst van ping goed had gelezen, had je gezien dat we het gegoogled hadden.


    Ik had ook gegoogled en vond hem wel?
    En anderen ook?

    En ik had het goed gelezen en dat had ik gezien ja,
    maar soms moet je verder googlen dan pagina 1 of
    meerdere zoektermen gebruiken en ook bij sites
    kijken i.p.v. bij alleen de afbeeldingen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.