• Spiritualiteiten, geesten en dat soort dingen? Dan bedoel ik niet een simpel verhaaltje waarin de hoofdpersoon heel haar leven al geesten ziet en het een geschreven versie wordt van één the ghostwisperer.
    Ik bedoel dus een verhaal dat eigenlijk vrij lastig is om te volgen, omdat de hoofdpersoon zelf niet eens weet wat er aan de hand is. Dat hij/zijn dingen voelt, waarneemt en meemaakt, maar niet kan plaatsen wát die dingen zijn. Het is heel lastig uit te leggen wat ik bedoel, maar het komt er op neer dat het een verhaal is met dingen die niet snel in het echt zullen gebeuren en die je écht goed moet volgen om de verhaallijn te kunnen snappen?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zou het wel willen lezen. Als het maar goede spelling heeft en niet zo saai is als de meeste geestenverhalen :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik zou het wel willen lezen. Als het maar goede spelling heeft en niet zo saai is als de meeste geestenverhalen :Y)

    Nee die verhalen vind ik ook stom


    Ik ben gemeen xoxo

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik zou het wel willen lezen. Als het maar goede spelling heeft en niet zo saai is als de meeste geestenverhalen :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als het goed geschreven is? Tuurlijk. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    "zouden jullie willen lezen over bier" daar ging ik even plat xD
    maar als het goed geschreven is wel ja ^^