• Ik vind dat we met z'n alle moeten bidden voor de mensen die in Japan verzeild zijn geraakt in de aardbeving & tsunami.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat maakt alsnog niets uit? De aardbeving is al geweest hoor, er zijn al doden. Bidden helpt niet meer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat maakt alsnog niets uit? De aardbeving is al geweest hoor, er zijn al doden. Bidden helpt niet meer.

    Er liggen nog mensen bedolven onder dingen, je mag toch wel bidden dat het goed gaat met hun ?:S


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Er liggen nog mensen bedolven onder dingen, je mag toch wel bidden dat het goed gaat met hun ?:S


    Maar die mensen hebben daar echt niets aan hoor. x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar die mensen hebben daar echt niets aan hoor. x'D

    Dan nog, ik toon respect.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Dan nog, ik toon respect.


    Mensen bidden voor anderen om zichzelf een goed gevoel te geven. 'Zo, ben ik toch eens aardig geweest en heb ik gebeden voor die mensen onder het puin. Nu ga ik even een broodje pindakaas eten en tv kijken.'


    Your make-up is terrible

    Sorry, ik geloof niet in god. Maar ik hoop wel dat het goed afloopt.


    SLOAN.

    Ik bid niet, want ik geloof niet in God. Maar als er mensen zijn die wel willen bidden, dan moeten ze dat vooral doen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik geloof niet, dus ik bid ook niet. Maar ik hoop natuurlijk wel dat mensen die nog leven onder het puin vandaan gehaald worden en dat mensen hun overleden dierbaren terugvinden en ze een waardige begrafenis kunnen geven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik bid ook niet, dat heeft geen zin. Je moet juist de mensen aanmoedigen die al het reddingswerk doen. Waarom god prijzen als juist die reddingswerkers het goede werk doen, en hun best doen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat komt ervan als je woont op de grens tussen twee platen. :c

    Slotje op aanvraag. ^^


    Let the Night embrace you