• Nou kijk; ze mag geen Hyves van der ouders. Naja vroeger mocht ze het wel. Maar nu niet meer. Als een 1jaar ofso . Eerst deed ze het stiekem en later niet meer want ze voelde zich er lullig om. Toen ze naar de eerste ging, deed ze het weer een beetje. En toen weer niet en nu soms. Maar ze heeft ook haar familie op Hyves en stel die zeggen wat tegen haar ouders ? Want haar nicht had ook al een reactie op der foto gedaan nja nu vraagt ze zich af; wat moet ze doen? Ik wou er ff helpen (A)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nou.. zeggen tegen die nicht dat ze het niet tegen dr ouders moet zeggen?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Nou.. zeggen tegen die nicht dat ze het niet tegen dr ouders moet zeggen?
    naja zespreekt die nicht bijna nooit dusjaa. En die nicht is ook al veel ouder 24? Maargoed ze voelt zich nu best kut..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hoezo mag ze geen hyves dan..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stoppen met hyves en vragen aan haar ouders of ze het nu wel mag. Zo niet, dan vragen waarom niet. Als ze het graag wil dan moet ze haar ouders overtuigen. En ze voelt zich elke keer schuldig dat ze het doet zonder toestemming van haar ouders en de enige manier om daarvan af te komen, is door te stoppen of toestemming te hebben :')


    To live would be an awfully big adventure

    Het is wel een beetje riskant zo, idd. Als ze echt op hyves wil blijven kan ze eventueel een nieuw account aanmaken, maar ik denk dat het beter zou zijn om gewoon nog een heel lief aan haar ouders te vragen of het nu wel mag. Als ze er namelijk achter komen dat ze het stiekem deed heeft ze een groot probleem. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gewoon aanmaken en aan haar ouders laten zien dat Hyves leuk is, en niet gevaarlijk als je er goed mee omgaat (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Gewoon aanmaken en aan haar ouders laten zien dat Hyves leuk is, en niet gevaarlijk als je er goed mee omgaat (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Carcass schreef:
    Nou.. zeggen tegen die nicht dat ze het niet tegen dr ouders moet zeggen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.