• Ik heb zo'n topje aan waarvan je de bandjes zelf moet knopen, maar die bandjes zijn van een gladde stof, dus ze gaan nogal snel los, wat ik dus niet wist :') En ik stond in de keuken tosti's te maken, en wij hebben zo'n heel groot raam die uitkijkt op straat, waar best veel mensen lopen. Was dat bandje dus blijkbaar losgeraakt, stond ik daar in mijn beha voor het raam, FAIL x'D Ik voelde het niet want het is zegmaar zo'n lichte stof, dat je amper voelt, en de verwarming stond aan dus ik had het ook niet koud. Ik weet niet hoeveel mensen er op dat tijdstip zijn langsgelopen en ik wil het eigelijk ook niet weten, maar de volgende keer doe ik een ander shirt aan als ik tosti's ga maken, want dit was best wel heeeul voorschut (krul)

    Even nuttig houden: Nog meer mensen iets soortgelijks meegemaakt? :Y)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 22:48 ]


    Alis volat propriis.

    Ik had de vorige x zo muziek buiten gehoord ga ik de raam open doen en zie ik zo jongens enzo, dus ik doe vlug me raam dicht maar telaat ze zagen me in mijn sexy onderbroek --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hahah dat is best heel beschamend ja xD


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Laime schreef:
    Ik had de vorige x zo muziek buiten gehoord ga ik de raam open doen en zie ik zo jongens enzo, dus ik doe vlug me raam dicht maar telaat ze zagen me in mijn sexy onderbroek --'

    Haha da's ook ouch x'D


    Alis volat propriis.

    haha, mijn broertje had mijn BH's uit het raam gehangen, dat is ook best wel gênant(cat)


    Me so good.

    @ Snoepje
    Urgh, dat soort dingen ken ik D: Mijn vriend was voor het eerst bij mij thuis, stond midden in de kamer het droogrek met al mijn ondergoed, inclusief beha's :l


    Alis volat propriis.

    Ik had maandag ook zo'n hempje aan, en tijdens het dansen zakte die telkens af. ;x


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Haha, dat is gênant x']
    Nee gelukkig niet. ;D

    Deze morgen nog, ik had mijn oversized pyjama aan, mijn haar was in de war en de rest van mijn mascara van gisteren was uitgelopen. Ineens stonden er twee mensen aan mijn deur en ik was alleen thuis dus ik wilde niet open doen. Dan ineens zie ik dat die vrouw me gezien heeft, dus kan ik de deur in mijn geweldige ochtendkostuum open kan gaan doen. Vrij beschamend.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahahaha. Ja, dat is erg handig!
    Ik heb wel eens de neiging om, als ik vrolijk ben, dansend in mijn ondergoed door de woonkamer te gaan. En laat ik nu net in zo'n steegje wonen waar vaak wel mensen langskomen. (:

    Hahahahaha x'D


    ars moriendi

    @ Major
    Aaargh, zó herkenbaar x'D Altijd als ik in mijn pyama sta staan er vriendinnen voor de deur en is er verder niemand thuis om open te doen :l


    Alis volat propriis.

    Dat zie je dan toch? O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @ Chapstick
    Ik kijk niet echt om de 5 minuten of mijn shirt is uhm.. afgezakt? x'D Ik was volop kaas aan het schaven enzo haha


    Alis volat propriis.

    Ja, zo stond ik een x met een afgezakt topje op de foto met uitgaan :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kan je dan geen dubbele knoop in die bandjes doen? Want ik heb zo'n bikini die je vast moet knopen en er zijn van die jongens in mijn klas die ervan houden om die los te trekken, dus ik maak er nu een dubbele knoop in.

    Gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt x'D


    To live would be an awfully big adventure