• Ik heb dus een ipod touch.. net stond heel m'n twitter app vast dus ik ging hem verwijderen en wou hem weer opnieuw dowloaden.. staat heel me ipod vast ik kon niks meer ook niet uitzetten niks dus ik ging net weer kijken istie uitgevallen. dus ik zet hem weer aan en nu blijft hij alleen maar op het begin scherm staan het apple logo dus.. Wat moet ik nu? hij reageert helemaal niet meer het werkt ook niet als ik op de thuisknop en uitknop tegelijkertijd druk.:(


    My heart is yours and so am I

    Misschien eens synchroniseren of desnoods terug gaan naar de fabrieksinstellingen? :x


    Let the Night embrace you

    Faerie schreef:
    Misschien eens synchroniseren of desnoods terug gaan naar de fabrieksinstellingen? :x
    hij doet niks meer. ook als ik hem op de pc aansluit gaat hij niet aan in itunes


    My heart is yours and so am I

    Euh, ik deed altijd uitzetten, en dan aanzetten dmv homeknop en vergrendelknop in te drukken.
    MaarJa, als dat niet werkt, wat ik overigens nu pas zie 8D, moet je 'm gewoon terugsturen. En anders heb je nog een informatie-lijn, waar je naar kan bellen, als het goed is (':

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:15 ]


    Muffins are just ugly cupcakes.

    heb ik ook eens gehad.
    op den duur doet ie het vanzelf wel weer.
    zo niet?
    naar de fabriek sturen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Vergrendel- en homeknop tegenlijk indrukken? Geen idee, sorry.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 21:15 ]

    Ik weet dat. Menuknop en die bol in het midden indrukken tot er een appeltje verschijnt op je scherm. ^^

    oh ok een ipod touch, laat maar dan.

    Faerie schreef:
    Misschien eens synchroniseren of desnoods terug gaan naar de fabrieksinstellingen? :x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wachten tot de batterij op is... deed ik tenminste wel altijd xD


    What’s your existence measured by?

    Abruzzi schreef:
    Vergrendel- en homeknop tegenlijk indrukken? Geen idee, sorry.


    Hope goes lost but never dies.

    Heb je nog garantie? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien opnieuw 'opstarten'?
    Dus helemaal uit proberen te zetten en dan weer aandoen?


    Caution first, always.

    Na een tijd ging die weer aan en was de batterij leeg (terwijl die voor dit gedoe nog op 100% stond) dus ik ging hem opladen toen was alles weg tenminste me achtergrond en apps.. toen ging ik hem weer uit zetten duurde het 15 min voordat hij aan was. toen kon ik weer dingen doen op me ipod me apps waren terug alles toen ging ik me overal afmelden msn, hyves, twitter want waarschijnlijk heb ik een virus. en toen ik dat aan het doen was sloeg hij opeens weer uit.. dus ik weer aanzetten geeft hij aan dat ik hem op de pc moetaansluiten.. maar dat doe ik niet want anders heb ik dalijk een virus op de pc:Y) dus ga ik vanmiddag naar zo'n apple zaak hierzo in de stad kijken of ze hem nog tot leven kunnen wekken:O


    My heart is yours and so am I

    Hobbelpaard schreef:
    Heb je nog garantie? (:


    We accept the love we think we deserve.

    Je moet de vergrendelknop op de bovenkant, en de homeknop tegelijk indrukken, als hij uitstaat, en net zolang ingedrukt houden tot hij opgestart is voor de zekerheid, dat werkt 90% van de keren dat hij vastloopt.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.