• ik heb een klein probleempje. Ik kan mijn user name niet veranderen terwijl er al een maand voorbij is en ik Slash als username wil en dit is de url Slash Want die naam bestaat nog niet. Zegt dat naam verander ding dat het al wel bestaat o.0 Niet lief :(
    Dit staat er dit staat er dus GRR


    Love sheds light one the darkest of times

    Seel schreef:
    (...)
    al MEER dan 40 jaar niet meer online geweest :'D

    idd ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zo zijn er wel meer dingen die niet helemaal kloppen hoor. Ik bedoel als iemand nooit zijn account activeert dan kan je die naam toch nooit gebruiken. Kunnen we dan niet beter een datum er aan vast zetten?


    Love sheds light one the darkest of times

    SaulHudson schreef:
    Zo zijn er wel meer dingen die niet helemaal kloppen hoor. Ik bedoel als iemand nooit zijn account activeert dan kan je die naam toch nooit gebruiken. Kunnen we dan niet beter een datum er aan vast zetten?


    Kun je vragen bij suggesties


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    @ laatste keer online:
    POWNED !

    maar... wel vervelend dat je niet je username kan veranderen ;x


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    GRRR xD


    Love sheds light one the darkest of times

    PUKKELxDING schreef:
    Dit soort dingen kun je voortaan beter aan een moderator vragen ;) En hier is je antwoord: Klik


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Neem Sandslash, die pokemon :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    TheBoss schreef:
    WTF die laatst online tijd klopt niet. Kan me heel moeilijk voorstellen dat Q eerder bestaat dan dat Rutger is geboren x]


    Hahahaha :P

    Ja, maar dat is niet de SLASH :Y)


    Love sheds light one the darkest of times

    die onlinetijd is bij alle nieuwelingetjes die nog nooit online geweest zijn^^ wou er eens een topis over maken, maar ben gewoon te lui xD

    -agree


    What would Emma do?

    ChineseHond schreef:
    (...)

    Kun je vragen bij suggesties


    dat is al vaak gevraagd, ook van inactieve leden, komt er dus niet...

    -agree


    What would Emma do?