• Hai,
    Wat vinden jullie ervan. Als een meisje in de 1e zit en de jongen in de 3e?
    En dan met elkaar hebben ofso? En wat nou als dat meisje bij het zusje in de klas zit. Maar ze zijn niet echt vriendinnen ofso. Gewoon aardig ?
    haha wat vinden jullie daarvan?xd

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Huh, Bij het zusje? Het is maar 2 jaar verschil..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind het niet raar ofzo. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Lol, ik vind daar niks raars aan hoor. Dat zou alleen maar awkward zijn als zij dan bij die jongen thuis is, als dat zusje er dan ook is.

    Kan best. denk ik.


    SLOAN.

    Ja oke haha. Want ik vond zon jongen best wel knap enzoo. Maar mn vriendin zei van hij is veel ouder dat is raar xd dussjaa. Maar ik bedoel die jongen heeft dus een zusje en die zit bij mij in de klas (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat kan best, dat scheelt echt gewoon niet veel. Maar even eerlijk: ik ken jongens uit de derde, en als hij jou niet persoonlijk kent ziet hij je misschien als een brugger. Uhm tja. Dat klinkt misschien raar maar jongens kunnen soms heel hard zijn wat dat betreft...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Dat kan best, dat scheelt echt gewoon niet veel. Maar even eerlijk: ik ken jongens uit de derde, en als hij jou niet persoonlijk kent ziet hij je misschien als een brugger. Uhm tja. Dat klinkt misschien raar maar jongens kunnen soms heel hard zijn wat dat betreft...
    Haha ik snap wat je bedoel xd. Maar dat weet ik ook wel. Maar het is niet dat ik verliefd ofso ben, maargoed .


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het boeit trouwens geen hol of je nou vriendinnen bent met dat zusje of niet :')


    -

    Dat kan gewoon hoor (;
    het is maar 2 jaar verschil.


    Me so good.

    Kan best, 2 jaar verschil is niks. Ik vond eerst een jongen leuk die 5 jaar ouder was dan mij.
    - Gelukkig is dat ook weer voorbij -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 17:24 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.