• Na een topic van sarita aka Tricia besloten sevda en ik te reageren. Iedereen dent nu dat wij opnaaiers zijn wat Niet zo is dit berust op een misverstand. Aangezien ik zij dat ik Niet zo ver weg kon. Ooh hebben we besloten op msn na een eigen voorstel van sarita dat we maar Tilburg gingen Allen zij dacht dat dit morgen was wat niet zo was. Dit wou ik duidelijk maken.

    Edit het zelf oplossen snap ik ooh maar aangezien wij net zwart zijn gemaakt, vind ik dat je Niet alleen ons moet aankijken aangezien q ons ziet ALS naaiers, ja dan wil ik dat opklaren

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 17:05 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Misschien moeten jullie deze ruzie zelf oplossen en niet alleen maar topics aanmaken over deze ruzie?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:36 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik bemoei me er niet mee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Ik bemoei me er niet mee.


    Ik ook niet.
    Ik vind het ongelooflijk jammer dat jullie ruzie hebben,
    maar ik kan jullie ruzie niet oplossen en ik ga zeker geen kant kiezen. (krul)
    succes. <3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Belieburx schreef:
    Ik bemoei me er niet mee.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Rafiki schreef:
    Misschien moeten jullie deze ruzie zelf oplossen en niet alleen maar topics aanmaken over deze ruzie?


    Precies wat ik dacht :] We wisten niet eens dat het over jullie ging, nu dus wel.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Precies wat ik dacht :] We wisten niet eens dat het over jullie ging, nu dus wel.

    MAAK HET GOED!!!_O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rafiki schreef:
    Misschien moeten jullie deze ruzie zelf oplossen en niet alleen maar topics aanmaken over deze ruzie?

    Inderdaad, jezus.

    Belieburx schreef:
    Ik bemoei me er niet mee.


    Life is a beautiful struggle

    Er waren geen namen genoemd, dus eigenlijk is dit niet zo slim. Maar joh, je moet je er niets van aantrekken. Iedereen hier is het zo vergeten.


    everything, in time

    Ik wist dat ze het over jullie had ja, en ik snap dat jullie zo'n topic aanmaken.

    (:


    Me so good.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Inderdaad, jezus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ALS iemand een topic over jou aanmaakte een er Niet echt aardig indeed zou je dit toch ook willen ophelderen

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:40 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Rafiki schreef:
    Misschien moeten jullie deze ruzie zelf oplossen en niet alleen maar topics aanmaken over deze ruzie?

    half quizlet wist dat het over ons ging, en satire heeft het topic niet aangepast ookal zat ze fout

    Masochism schreef:
    ALS iemand een topic overdo aanmaakte een Er Niet echo aardig indeed zoo je dit toch ooh willen ophelderen


    Dat topic ging over vriendinnen, dus het was helemaal niet duidelijk dat het over jullie ging.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Okee leuk ja.


    -