'Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar.'
Voor het hele artikel; Klik
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind het echt dom. Vele 16-jarigen veroorzaken al ongelukken op hun scooters. Laat staan als ze straks een autorijbewijs hebben.
Mijn nicht van 18 had laatst haar rijbewijs gehaald, en na 3 dagen was ze tegen een auto aangebotst tijdens het parkeren(krul)
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Ik vind het verschrikkelijk de heletijd met het openbaar vervoer naar mijn vriend te moeten, hij woont anderhalf uur met de bus van me af, en met de auto is het een halfuurtje? Hij is 16 dus het zou wel zo handig zijn als hij dan inderdaad met de auto kon :'D Plus, het is eigen verantwoordelijkheid om te weten of je er volwassen genoeg voor bent auto te rijden zonder ongelukken te maken, vind ik. En zoals anderen al zeggen, in Amerika kunnen ze het, en wij zijn een intelligent land, dus wij zullen het ook wel kunnen toch?