(...)
ik zeg gewoon dat,als ge uu laat doen door 1 iemand,die ge nie eens kent,nogal snel uu laat doen
ipv het zich niet aan te trekken,gaat hij weg
Sorry. 'k Ga mij nu serieus moeten inhouden terwijl ik dit zo kalm mogelijk probeer uit te leggen.
Alexx wordt de afgelopen 8(!) jaar gepest omdat hij zogezegt emo zou zijn. Nu heeft hij eindelijk vrienden gemaakt en morgen gaat hij naar een nieuwe grote school waar hij niemand kent en hij is doodsbang dat hij weer gepest gaat worden. Hij kwam naar Quizlet omdat ik zei dat sommige mensen hier kunnen uitdraaien als de meest beste vrienden die een mens ooit kan maken. Daarom kwam hij naar hier.
Is het zijn schuld dat er in het verleden hier op deze site fakers zijn geweest? Nee! Dus waarom leidt hij dan onder het feit dat hij nu voor een faker wordt beschouwt? Gewoon omdat er voorheen al eens een nep-jongen op Quizlet zat wordt hij uitgescholden! En daar kan hij niets, maar dan ook niets aan doen. Aangezien hij hier op zijn eerste(!) dag al werd uitgescholden vind ik het niet raar dat hij is weggegaan. Die pester geeft een vreselijk slecht beeld van heel Quizlet omdat Alexx hier nieuw is en dus niet veel beter weet. Daarom is hij weggegaan! Na 8 jaar pesterijen op school kon hij de verwijten die hier naar zijn hoofd werden geslingerd, missen als kiespijn! Voor hem is het al moeilijk genoeg om zich niet aan te trekken van de kleinste dingen dus ik hoop dat iedereen die daarnet nog twijfelde aan zijn vertrek nu een grondige verklaring heeft gehad!!
Moof