• Wie blijft er ook laat op? Ik ga bijna nooit vroeg naar bed en iedereen gaat al om 10 uur of half 11 naar bed en nu ben ik eenzaam haha. x'D Degene die normaal altijd met me opblijft is al een paar avonden niet online en ik verveel me nu echt te pletter.

You're all I need

xSnoepjex schreef:
    Ik heb nu vakantie dus ik blijf laat op, maar niemand heeft iets te vertellen..

Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik heb geen vakantie...

You're all I need

DynamiteMe schreef:
    (...)

Wat moet je zo vroeg doen dan?

School? :')

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

ik kán wel laat opblijven,heb morgen toch geen school(de hele week eigenlijk niet)
    maar ik weet niet of ik het kan volhouden en of ik zin heb,zit namelijk al sinds 10 uur s'ochtends achter de pc :')

Listen to your heart and your dreams come true ~

Nevada schreef:
    (...)
    School? :')

Oh haha, logisch he.

You're all I need

DynamiteMe schreef:
    (...)

Oh haha, logisch he.

Ja eigenlijk wel. Maar ik moet morgen juist om 8 uur beginnen en anders om 10 uur :'(

Ik niet. Ik ga op schooldagen altijd rond 10 uur slapen en in de weekends rond 11 uur. Behalve als ik uitga, dan is het 2/3 uur :')

Never run out of reasons to smile...

Nevada schreef:
    (...)
    Ja eigenlijk wel. Maar ik moet morgen juist om 8 uur beginnen en anders om 10 uur :'(

Veeeel te vroeg! :O

You're all I need

DynamiteMe schreef:
    (...)

Veeeel te vroeg! :O

He pff, ja vind ik ook! vooral omdat ik dan 1 uur les heb en daarna 2 tussenuren. FML.

Met de vakantie blijf ik lang op. (Dus nu ook xD)
    Als het school is probeer ik altijd om 20:30 te gaan slapen.
    Maar dan kan ik nog niet slapen :(

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Ik blijf wakker.

all I want is the taste that your lips allow

Nevada schreef:
    (...)
    He pff, ja vind ik ook! vooral omdat ik dan 1 uur les heb en daarna 2 tussenuren. FML.

Haha dat is vet kut. Kan je niet op internet in die tijd?

You're all I need

Ik slaap bijna altijd te laat. Maar deze avond ga ik eerder slapen dan afgelopen nacht, aangezien ik morgen moet werken.. :')

Never look back, don't doubt tomorrow.

Inviolable schreef:
    Ik slaap bijna altijd te laat. Maar deze avond ga ik eerder slapen dan afgelopen nacht, aangezien ik morgen moet werken.. :')

Slimme Jamie!

You're all I need

DynamiteMe schreef:
    (...)

Slimme Jamie!

Soms ben ik wel eens slim! Maar ik wil niet als een zombie aankomen morgen, dus vandaar.. Schrikt klanten af he :p

Never look back, don't doubt tomorrow.

Inviolable schreef:
    (...)
    Soms ben ik wel eens slim! Maar ik wil niet als een zombie aankomen morgen, dus vandaar.. Schrikt klanten af he :p

Haha dan is het inderdaad wel een goed idee!

You're all I need