• Trek jij je er wat van aan als mensen je raar aankijken als je iets apparts aan hebt of loop je gewoon mee met de anderen?

    Ik trek dingen aan waar ik me goed in voel zonder dat anderen vreemd kijken.
    Er lopen echt wat vreemde mensen bij ons op school, maar dat is omdat ik op een kunstschool zit ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik trekt ook altijd aan wat ik wil. Ik draag zo'n beetje altijd gekleurde broeken (paars, geel-zwart geruit, blauw, groen etc) en ook wel met opvallende shirt (monster cupcake, groot oog op de voorkant met elf in het pupil etc). Maar dat is mijn zomerkleding voor aanstaande zomer tot nu toe en deze winter had ik wel vrij normale vesten, want ik ben een echte koukleum en koop elk vast dat ik maar een beetje leuk vind x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Wat ik leuk vind dat draag ik (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ja, anders zou ik van school veranderen.
    Ik reageerde op de titel, maar nu ik je topic lees:
    Ik draag dus wat ik wil. Anderen kijken vaak neer op me, maar dat boeit me niet. Ik voel me goed en mezelf in mijn kleding, dus waarom zou ik het dan veranderen?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:10 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja, ik doe aan wat ik wil. Maar ik trek er geen aandacht mee/mensen kijken me niet raar aan, omdat mijn kleding vrij normaal is :')


    As travars

    Nope trek me daar vrij weinig van aan. Als ik het leuk vind dat draag ik het ook.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik draag wat ik wil!
    Ik zit op een middelbare school, waar alleen kakkers op zitten, als ik langs kom kijken ze me met een vies gezicht aan, maar dat kan ik ook doen als hun langs komen! Ieders eigen smaak!


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Ik draag wat ik wil en het kan me niet zoveel schelen wat anderen ervan vinden (krul)


    -

    Ik heb een uniform, dus ik kan niet echt geweldig meelopen met de mode..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik trek me helemaal niks aan van andere mensen.
    Het heeft een tijd geduurd voor dat mensen gingen accepteren dat ik vaak bandshirts draag van Metal bands en andere bands.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ja ik draag wat ik fijn vind maar ik zou nooit iets heeel fels of bloots dragen maar ja zo ben ik ook gewoon niet.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Nou, het liefst zou ik in mijn joggingbroek lopen, maar nee, dat gaat niet. Ik loop altijd met zwarte kistjes of bruine broques rond -zijn van die herenschoentjes- Ik draag ook vaak rokjes in m'n taille dan op m'n heupen, zo lijk ik langer en lijken mijn heupen minder breed. En voor de rest, alles wat iedereen draagt, keur ik automatisch af. Dus geen Uggs -lelijk- of Adidasvesten -boring- voor mij. (:


    wth.

    Ja. Ik draag de kleding waarin ik me prettig voel, no matter what other think.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Voiceless schreef:
    Ik draag gewoon wat in de mode is en wat ik daarvan leuk vind, dus ik word niet nagestaard of zo. :-)


    Life is a beautiful struggle

    Soms... :X,
    Ik draag meestal wel wat ik leuk vind,
    Maar, als iemand het uit mijn klas al heeft, voel ik me een na-aper, en dan koop ik het soms niet.. ;x,
    En ik heb ook wel eens dasjes gedragen, maar op de middelbare [nog] niet.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 22:08 ]