Ja echt!
Ik heb bijna examen, en om daar op te trainen kregen we een proefexamen van de belangerijkste vakken Economie en Handel, en ik heb op alle twee een onvoldoende gehaald, dus ben bang dat ik voor het echte examen ga zakken....
Thuis gaat het ook niet lekker vind ik. Sinds mijn moeder een nieuwe vriend heeft, is ze elke dag bij hem, slaapt daar ook enzo. Ze komt alleen even thuis om eten voor me te maken enzo, dan gaat ze weer weg. Dus ik zie haar ook niet veel meer, en ik mis haar best wel.
En mijn vriend... ik ben laatste tijd zo bang hem kwijt te raken, ik ben echt heel onzeker over me zelf, geen idee waarom. En.. Naja soms krijg ik gewoon de indruk dat mijn vriend liever ergens anders is, dan bij mij...
Damn.. ik twijfel overal aaan, en het maakt me gek. En zeggen van : Je hoeft niet onzeker te zijn en ga met je moeder en vriend praten helpen niks ]: Ik voel me van binnen gewoon alleen, en verlaten ofzo. Klinkt misschien overdreven maar voelt me echt zo... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Sorry voor dit gezeur, en bedankt als je je tijd verspilt hebt om dit even te lezen <3 Ik moest het gewoon even kwijt..
Sometimes it's best not to care.