• CHAMPIONS LEAGUE:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40 3-1

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00 0-0
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00 0-3
    FC Barcelona - Real Zaragoza, 5 maart, 20.00 1-0
    Rac. Satander - Real Madrid, 6 maart, 21.00 1-3
    Sevilla - FC Barcelona, 13 maart
    Real Madrid - Hércules, 13 maart

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0
    Arsenal - Sunderland, 5 maart, 16.00 0-0
    Liverpool - Man. United, 6 maart, 14.30 3-1
    Sunderland - Liverpool, 19 maart
    West Bromwich Albion - Arsenal, 19 maart
    Arsenal - Blackburn Rovers, 2 april
    West Bromwich Albion - Liverpool, 2 april

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid! 20 april, 22.00

    EK 2012 KWALIFICATIES:
    Duitsland – Kazachstan, 25 maart, 20.00
    Oostenrijk – België, 25 maart
    Luxemburg – Frankrijk, 25 maart
    Hongarije – Nederland, 25 maart, 20.00
    Spanje – Tsjechië, 25 maart, 22.00
    Wales – Engeland, 26 maart

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 14:30 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RVertonghen schreef:
    (...)

    :O:O:O
    Dat is ook kut:O
    Waarom begint het al om 5uur? Dat is écht vroeg!
    Hoe gaat het bij jullie dan?
    Zitten jullie met een paar groepjes in een lokaal, of??

    we konden kiezen of we een powerpoint deden of gewoon een kraampje of zo? En Rose en ik kozen het kraampje, en nu moeten we achter het kraampje staan en presenteren of zo -.-
    nou dát wordt wat :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lelijkheid gearriveerd! Ik dus


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    we konden kiezen of we een powerpoint deden of gewoon een kraampje of zo? En Rose en ik kozen het kraampje, en nu moeten we achter het kraampje staan en presenteren of zo -.-
    nou dát wordt wat :p


    Hmm.. dat is best wel een rare manier..
    Ghehe. goodluck!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    Ik heb vanavond presentatie van mijn profielwerkstuk, en mijn ouders komen beide niet.


    Ik heb dat volgende week donderdag #nerveus.
    Maar kei naai dat je ouders niet komen, dat hele PWS is kei veel werk enzo geweest, en ook nog best belangrijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb het gevoel dat ik als maar dikke word..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vraag: Had iemand hier al zijn naam in Hernandez/Pipita willen veranderen? Want anders ga ik die nemen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    Vraag: Had iemand hier al zijn naam in Hernandez/Pipita willen veranderen? Want anders ga ik die nemen.

    Ik niet :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat nummer van Ilse de Lange is zo leuk! <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Busquets schreef:
    (...)

    Ik heb dat volgende week donderdag #nerveus.
    Maar kei naai dat je ouders niet komen, dat hele PWS is kei veel werk enzo geweest, en ook nog best belangrijk.


    Mijn vader mag niet komen van mij en mijn moeder komt niet omdat ik dat gevraagd heb. Het klinkt heel raar, maar ik ben heel slecht in presenteren en als mijn moeder komt kijken word ik nóg nerveuzer. Dus na wat overleg tussen ons hebben we besloten dat het het beste is als ze niet komt. Ik vind het wel jammer, maar de presentatie moet gewoon goed gaan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Francesc schreef:
    Dat nummer van Ilse de Lange is zo leuk! <3

    Beautiful Distraction?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke, ik wil ooit mijn naam veranderen in ElGuaje, is die al bezet door iemand die sinds 31 Augustus 2010 niet online is geweest!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Mijn vader mag niet komen van mij en mijn moeder komt niet omdat ik dat gevraagd heb. Het klinkt heel raar, maar ik ben heel slecht in presenteren en als mijn moeder komt kijken word ik nóg nerveuzer. Dus na wat overleg tussen ons hebben we besloten dat het het beste is als ze niet komt. Ik vind het wel jammer, maar de presentatie moet gewoon goed gaan.


    Ohw, op zo'n manier. Ik wil juist wel dat me ouders komen, nouja papa mag van mij wegblijven. Hij verpest het waarschijnlijk alleen maar voor mij. Maar me moeder moet komen, zij geeft me juist vertrouwen wat ik dan echt nodig heb. Want ik durf niet zo goed voor vreemde te praten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Ohw, op zo'n manier. Ik wil juist wel dat me ouders komen, nouja papa mag van mij wegblijven. Hij verpest het waarschijnlijk alleen maar voor mij. Maar me moeder moet komen, zij geeft me juist vertrouwen wat ik dan echt nodig heb. Want ik durf niet zo goed voor vreemde te praten.


    Ik durf dus ook niet voor vreemden te praten. Maar wanneer mijn moeder komt kijken heb ik het gevoel dat ik mezelf meer moet bewijzen waardoor ik nog zenuwachtiger word en waardoor ik alleen maar meer ga falen. Mama vindt het wel jammer, maar ze begrijpt me wel. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik durf dus ook niet voor vreemden te praten. Maar wanneer mijn moeder komt kijken heb ik het gevoel dat ik mezelf meer moet bewijzen waardoor ik nog zenuwachtiger word en waardoor ik alleen maar meer ga falen. Mama vindt het wel jammer, maar ze begrijpt me wel. (:


    Oh, dat is dan best kut. Maar je had hem vanavond al toch? Ik duim in ieder geval voor je. Ik weet dat je het kunt!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Olaya schreef:
    Oke, ik wil ooit mijn naam veranderen in ElGuaje, is die al bezet door iemand die sinds 31 Augustus 2010 niet online is geweest!


    Dat is altijd zo irritant hè.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.