• Dan zit je gewoon op msn en begint opeens iemand tegen je te praten waar je 5 maanden geen woord mee heb gesproken en de enigste reden dat je vroeger tegen haar praatte was omdat je bij elkaar in de klas zaten.
    En dan begint ze een heel vragen vuur af te steken. Waarvan ik denk: Boeit het?
    En dan geef je allemaal kleine hints dat je het druk hebt enzo maar daar praat ze gewoon over heen. -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daarom heb je een blokkeer/verwijder knop op je msn.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:59 ]


    your eyes are like stars in the night.

    En daarom zit ik nooit meer op msn (x


    Felix

    Heb ik ook --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Komt me heel bekend voor :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik sta altijd op bezet...XD heb ik een reden om te zeggen kop dicht ik speel gitaar of ik maak huiswerk (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik antwoord dan gewoon niet meer :'D Ik blokkeer eigenlijk bijna nooit iemand ofzo. Don't know why.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jup... same -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Daar heeft mijn vriendin heel vaak last van. xd Maar ik niet, ernstig onpopulair ofzo.


    wth.

    Poseidon schreef:
    Daarom heb je een blokkeer/verwijder knop op je msn.

    StillBored schreef:
    ik sta altijd op bezet...XD heb ik een reden om te zeggen kop dicht ik speel gitaar of ik maak huiswerk (cat)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Doe ik ook altijd, als ik iemand een lange tijd niet gezien heb en hij/zij opeens online dan wil ik natuurlijk weten hoe het met diegene gaat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Poseidon schreef:
    Daarom heb je een blokkeer/verwijder knop op je msn.


    None but ourselves can free our minds.

    Dan doe je diegene blokken, ik heb zelfs m'n vader geblokt staan. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    dan sluit je af, blokkeer je zo iemand:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay