• Ik was deze nacht aan het smsen met een jongen, ik kende hem al een tijdje enzo. Ik had eigenlijk wel gevoelens voor hem en hij deed altijd super lief tegen me en die dingen, en deze nacht zei hij tijdens ons gesprek ; Stiekem word ik wel een héél héél héél klein beetje verliefd op jou ;] (Lees: onbeschrijfelijk veel ;$) x En ik was echt in de wolken, maar vandaag komt hij online op msn & negeert hij me kei hard. --' Nu voel ik me echt down enzo. Waarom doet hij dat? Hij zei ervoor ook dat er een vriend van 'em bij hem was dus ik denk dat hij gewoon moest van die vriend? Of zoiets?


    all I want is the taste that your lips allow

    Wacht even af.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bangbros schreef:
    jongens zijn gewoon zo wanneer er vrienden bij zijn, ik kan er ook niet tegen, maar jongens zitten gewoon zo in erlkaar. ;x

    Nou, dan ken jij een heel ander soort jongens dan ik 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dude, vraag het gewoon. In mijn geval zou het iets in de trant worden als:
    'Hey jij was toch zo verliefd op me? Merk er nu vrij weinig van.'
    BAM.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nou, dan ken jij een heel ander soort jongens dan ik 8D


    Zo zijn ze meestal.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    TheBoss schreef:
    Dude, vraag het gewoon. In mijn geval zou het iets in de trant worden als:
    'Hey jij was toch zo verliefd op me? Merk er nu vrij weinig van.'
    BAM.
    Ik heb dat lef echt niet >.<


    all I want is the taste that your lips allow

    Of hij is bezig, of er zijn inderdaad vrienden bij.
    spreek 'ns met m af. dat helpt. ik heb er ervaring mee. ;D


    Smile and live.

    jongens zijn gwn stom... toch degene die met liefde te maken hebben. me broers en beste vrienden niet. puh.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    spreek hem er eens over aan als je hem ziet ofzo. je kan ook altijd eens bellen naar hem; Prive ofzo, dan ziet ie niet wie je bent en dan neemt ie mss op. :)
    Je moet er zeker over praten, want je ze wel eens letterlijk ziek kunnen worden van deze situatie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?