• Demi is uit de Rehab wat zowat iedereen wel wist maar Cambio heeft 20 minuten geleden een filmpje gepost waarin ze haar fans bedankt. Hier kan je het filmpje bekijken (:

    Wat vinden Jullie van haar "Terug Komst" ??

    Geen haat AUB

    Vind het heel goed voor haar dat ze het heeft volgehouden! Lang leven de fans._O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ahhw, i love you too Demi!!! <'33


    They were never in fact homeless

    Ik ben niet echt een Demi fan meer, maar ik wel respect voor haar. Wat zij heeft doorgemaakt is echt erg, maar wat zij heeft gedaan en zo, ja ik weet 't niet.


    live the life you love

    OHMYNICK schreef:
    Ik ben niet echt een Demi fan meer, maar ik wel respect voor haar. Wat zij heeft doorgemaakt is echt erg, maar wat zij heeft gedaan en zo, ja ik weet 't niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hoelang heeft ze eigenlijk in rehab gezeten?
    Ik weet het niet, ik vind het overdone en irritant en belachelijk dat er zoveel aandacht aan wordt besteed door de media. Het is natuurlijk erg voor haar, maar er zijn zoveel mensen die het zo veel zwaarder hebben en dit ook allemaal mee hebben gemaakt. Ik kan er gewoon niet tegen, dat alleen omdat ze een disney sterretje is, er zo'n ophef over wordt gemaakt. Ze buit het zelf ook uit, en dan doen alsof haar fans haar grootste steun waren, tja. Goed van der dat ze het gedaan heeft, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben zo jaloers op haar haar en ik heb echt respect voor der dat ze dit wel allemaal doet, ze had ook gewoon door kunnen gaan! Go Demi! :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    super goed van der !
    I love her(flower)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 12:42 ]


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    Courtesan schreef:
    Hoelang heeft ze eigenlijk in rehab gezeten?
    Ik weet het niet, ik vind het overdone en irritant en belachelijk dat er zoveel aandacht aan wordt besteed door de media. Het is natuurlijk erg voor haar, maar er zijn zoveel mensen die het zo veel zwaarder hebben en dit ook allemaal mee hebben gemaakt. Ik kan er gewoon niet tegen, dat alleen omdat ze een disney sterretje is, er zo'n ophef over wordt gemaakt. Ze buit het zelf ook uit, en dan doen alsof haar fans haar grootste steun waren, tja. Goed van der dat ze het gedaan heeft, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.


    Ongeveer 3 maanden denk ik?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    (...)

    Ongeveer 3 maanden denk ik?


    Ik zal mijn mening daarover maar helemaal voor me houden ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik zal mijn mening daarover maar helemaal voor me houden ;x


    Haha, oké. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    (...)

    Haha, oké. :Y)


    Ja, anders krijg ik iedereen over me heen straks x] Het is niet dat ik het niet goed van haar vind, want dat vind ik wel, het wordt alleen allemaal zo uitgemolken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Hoelang heeft ze eigenlijk in rehab gezeten?
    Ik weet het niet, ik vind het overdone en irritant en belachelijk dat er zoveel aandacht aan wordt besteed door de media. Het is natuurlijk erg voor haar, maar er zijn zoveel mensen die het zo veel zwaarder hebben en dit ook allemaal mee hebben gemaakt. Ik kan er gewoon niet tegen, dat alleen omdat ze een disney sterretje is, er zo'n ophef over wordt gemaakt. Ze buit het zelf ook uit, en dan doen alsof haar fans haar grootste steun waren, tja. Goed van der dat ze het gedaan heeft, maar daar blijft het voor mij dan ook bij.

    Ik ga hiermee wel akkoord ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja, anders krijg ik iedereen over me heen straks x] Het is niet dat ik het niet goed van haar vind, want dat vind ik wel, het wordt alleen allemaal zo uitgemolken.


    I Agree! Dat klopt wel, maar ik vind het wel goed dat ze er wat aan heeft gedaan, enz. (: Alleen hadden ze er idd niet zo'n groot drama van hoeven te maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.