• Ik ga even mijn story promoten aangezien ik wel twee abo's heb :Y).

    He's just a boy and I'm just a girl.

    Nora is smoorverliefd op een jongen uit haar klas, Stijn. Maar helaas is ze niet de enige, hij is namelijk ontzettend populair bij de meisjes. Maar toch blijft Nora hopen, al denkt ze misschien dat Stijn voor haar onbereikbaar is. Is hij eigenlijk wel zo onbereikbaar als Nora denkt?
    Jolijn doet auditie voor de schoolmusical, terwijl ze vanalles aan haar hoofd heeft, onder andere Stijns beste vriend Thom. Maar Jolijn wil hem helemaal niet leuk vinden, het liefste zou ze nooit meer iemand leuk vinden. Maar lukt het haar wel om auditie te doen als ze zoveel aan haar hoofd heeft?

    Een verhaal over het normale schoolleven van twee meisjes, die op zoek zijn naar de liefde en naar zichzelf.


    Heb je dat ook soms?
    Dat je de hele wereld om je heen vergeet en dat je niets meer ziet, behalve die ene persoon?
    Die ene persoon die alles voor je betekent, die zo belangrijk voor je is dat de gedachte aan dat je die persoon niet te zien al pijn doet.
    De tijd lijkt stil te staan, de wereld gaat door als een waas om je heen. Alleen maar als je in zijn ogen kijkt.
    Ik heb het constant, dag in, dag uit. Misschien denk je dat ik gek ben, of helemaal obsessed ofzo. Maar ik denk van niet. Ik ben gewoon verliefd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik kijk morgen, ik ben nu te moe om te lezen (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget