• Hi, ik ben Amanda. Ik ben 16 jaar, en hou van uitgaan. Drank, sex, friends en feesten.weg van m'n problemen thuis. Weg van iedereen hier. Ik heb veel vrienden, ze zijn niet goed voor me, zegt iedereen, but who cares? Het kan me helemaal niks schelen wat anderen denken. Love me or hate me, I don't care. Alles ging perfect, tot die ene avond. Toen ik Justin ontmoette. Ik vind hem zo leuk. En dat was totaal niet de bedoeling. Want number one ongeschreven regel voor mij en m'n vrienden is: Never fall in love. En wat moet Amanda doen? Verliefd worden! Op Justin BIEBER. Die beroemde ja. Hij vind mij ook leuk, maar hij wilt dat ik stop. Stoppen met uitgaan, drinken, met wildvreemden mee naar huis gaan en met deze vrienden om blijven gaan. Ik snap niet waarom. Ik ben gelukkig zo. Alleen m'n ouders hebben me uit huis gezet, maar verder gaat alles goed. Ik vind Justin leuk, maar is hij het wel waard?


    I just want to enjoy my life, and there's nothing that can stop me.

    Abo? http://www.quizlet.nl/stories/44504/it-feels-good-to-be-bad--justin-bieber/


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.

    Geen tijd om telezen..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Geen tijd om telezen..


    Ga je dat op elke topic zeggen met een verhaal erin? XD

    & ehm.. Justin Bieber is niet echt mijn ding.. dus ehm ik ga niej lezen ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you