• Mijn vriendinnen zijn de komende tijd een voor een jarig.
    Ze geven ook feestjes en natuurlijk wil ik een cadeau kopen. In ons vriendengroepje geven we altijd hele leuke cadeautjes -lang over nagedacht. Maar nu een paar jaar verder zijn we inspiratie loos
    Weetje je een origineel cadeautje? (Ik wil ook het best zelf maken, als het maar leuk is)
    (yeah)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 14:08 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    uuuhm, er schiet me zo niks te binnen! :O


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    een luchje(nerd)


    Shoganai i ne~

    Euhm. Ik ken je vriendinnen niet dus dat wordt moeilijk om te kiezen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maak een fotoboekje met allerlei foto's van jullie, teksten over vriendschappen en herinneringen in of zo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Maak een fotoboekje met allerlei foto's van jullie, teksten over vriendschappen en herinneringen in of zo (:

    dat is het probleem, dat heeft zij mij gegeven ;d


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    reyon schreef:
    Euhm. Ik ken je vriendinnen niet dus dat wordt moeilijk om te kiezen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    reyon schreef:
    Euhm. Ik ken je vriendinnen niet dus dat wordt moeilijk om te kiezen...

    Nou, ze is heel creatief en altijd vrolijk. (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    mijn vriendin was gisteren ook jarig,
    ik heb ze een gsm tasje gegeven in de vorm van een vosje

    Dat vind ik zelf ook heel leuk, alleen ze heeft een mobiel die geen hoesjes heeft. En als; het zijn erg lelijke.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik heb bloemen gegeven en paar cakjes zelf gebakken 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Snor schreef:
    (...)
    Nou, ze is heel creatief en altijd vrolijk. (:


    Een grote knutseldoos? (krul)
    Hmm. Is er een bepaald 'ding' waar ze van houdt? Of iets dat ze stiekem wel nodig heeft? En grote handspiegel ofzo? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Optimistic schreef:
    Maak een fotoboekje met allerlei foto's van jullie, teksten over vriendschappen en herinneringen in of zo (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    een taart met jullie samen erop (a')


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Snor schreef:
    (...)
    Nou, ze is heel creatief en altijd vrolijk. (:

    een soort ontwerp boekje?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geef dr een ketting met zo'n locket eraan met een foto van jullie :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.