• ben gisteren per sms gedumpt, en straks ga ik naar het station om bij me vriendinne te gaan. klein ding; ik moet 50 min wachte op me trein, en twee strate verder woont die ex dus. Ik wéét gwn da ik de stad ga ingaan, om mij af te leiden, en da ik op de hoek van zn straat ga staan, naar z'n raam kijkend, mij afvragen wat hij nu doet en denkt, waarom hij me gedumpt heeft, wat de echte reden is, waarom hij het gwn niet in me gezicht wou doen,...

    help me.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gewoon lekker afleiding zoeken, naar de stad ofzo. Maar blijf dan wel uit de buurt van zijn raam.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Gewoon lekker afleiding zoeken, naar de stad ofzo. Maar blijf dan wel uit de buurt van zijn raam.


    ik moet z'n raam passere om in de stad te raken :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou naar hem toe gaan om een verklaring te vragen, maar ik weet niet of dat het verstandigst is.............


    Happy Birthday my Potter!

    wat erg , het uitmaken per sms is echt te laf!!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik moet z'n raam passere om in de stad te raken :')

    Zet muziek ofzo, en loop snel door. Anders neem een vriendin mee (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dit is n url

    ff alles in woede neergetypt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Belieburx schreef:
    Gewoon lekker afleiding zoeken, naar de stad ofzo. Maar blijf dan wel uit de buurt van zijn raam.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BloodyGum schreef:
    Ik zou naar hem toe gaan om een verklaring te vragen, maar ik weet niet of dat het verstandigst is.............

    Dit topic om hoog schoppen met een quote -.-


    "Ignite, my love. Ignite."