• Die computer heeft een fucking virus, om de 2 tellen loopt die vast als ik typ, waardoor de helft weg is, en er stukjes text ontbreken. Wanneer ik een mooi liedje zit te luisteren krijg ik intussen pinball geluidjes te horen, en als ik hoe dan ook, die gast zie die dit virus heeft ontwikkeld, sla ik werkelijkwaar alle tanden uit z'n bek!

    Ik word hier echt strontziek van, ik had net een goed humeurtje, nou het is inmiddels ver te zoeken.
    Tyfus ding!

    Op me laptop heb ik ook vaak virussen, maar hij doet die van zelf terug weg (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    waah eng. heb nog nooit een virus gehad.
    wel hoorde ik laatst iemand zingen, en ik was het niet. ik zat te webcammen en ineens hoor ik; '...catch a grenaaaade for ya...'
    WAAAH IK WORD SCHIZOFREEN HEEEEELP!
    joh, je meent het.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik heb al een jaar ofzo een virus erop, maar geen zin om er iets aan te doen (;
    Als mijn laptop bijna doodgaat, dan zal ik wel zeggen dat mijn pa hem naar zo'n computerbedrijfje brengt (;


    Me so good.

    Nah, ik ben veel slechts van dit ouwe mormel gewent, maar zelfs míjn bloed gaat hier van koken!
    PINNBAL GELUIDEN?! Kop op zeg! Kan het nog irritanter? ;-;

    Heb ik ook last van! Heel irritant.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb echt een grote fobie voor virussen, ik check altijd bij elke site naar waar ik ga of Norton hem goedkeurt, en als die het doet maar ik hem er nog steeds niet geweldig uit vind zien, weiger ik om ernaar te gaan. Ik ben zo bang voor dat Trojan Horse virus en urgh, ik heb er nachtmerries van ): En, lol, im not kidding, haha.

    Dan haal je dat virus eraf met een scannerding?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wees blij dat je een pc hebt :X
    sorry,maargisterenkekenweopschooleenvideooverontwikkelingslandenenikbennogsteedsvanmwhu


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Abruzzi schreef:
    Ik heb echt een grote fobie voor virussen, ik check altijd bij elke site naar waar ik ga of Norton hem goedkeurt, en als die het doet maar ik hem er nog steeds niet geweldig uit vind zien, weiger ik om ernaar te gaan. Ik ben zo bang voor dat Trojan Horse virus en urgh, ik heb er nachtmerries van ): En, lol, im not kidding, haha.

    Het paard van Troje, klimt uit je computer en vreet je op O_O

    AAAAAAAAAAARG, dat kutding loopt nu te roepen: 'Oh my gash, JB!'

    Ruocco schreef:
    Dan haal je dat virus eraf met een scannerding?

    Gister nog gedaan, maar het werd enkel ergen ;-;