• Zes vriendinnen leerden elkaar kennen via het internet. Elke avond chatten ze met elkaar over muziek, de laatste roddels, en natuurlijk de volgende voetbalwedstrijden. Je hebt [...] het typische meisje dat niet graag vuil wilt worden, [...] het meisje die graag met haar neus in de boeken wilt zitten, [...] het meisje met gevoel voor muziek en [...] met een slechte jeugd, gescheiden ouders, en een grote brutale mond, die toch diep van binnen het dans bloed heeft. [...] met haar passie voor rockmuziek en concerten. En [...] die elke dag op de manege te vinden valt. Ze besluiten om 8 maart naar de FC Barcelona - Arsenal match te gaan en met hun grote crushes op de foto te mogen. Die dag hadden ze elkaar alle zes voor het eerst gemeet, inclusief de voetballers, en die dag besloten om na één jaar weer op vakantie te gaan naar Ibiza. Ook omdat ze ruim uit elkaar wonen. Ze feesten erop los in Ibiza, tot dat - toevallig - ook hun favoriete voetballers op het eiland zijn. Gaan ze er iets mee doen? Of laten ze het erbij dat ze toch onbereikbaar zijn?

    Doen/Niet doen?
    Origineel?
    Titel?
    Rollen?
    Welke voetballers? (Barça, Arsenal)

    Inleiding aangepast!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 20:48 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen.
    Orgineel.
    Ibiza.
    Nope.
    Gerard, Bojan, Samir & Nick.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doen/niet doen: Doen!
    Orgineel: Ja
    Titel: We're going to Ibiza, en dan moet je dat liedje van Vengaboys? ;$ als soundtrack AHAHAH
    Rollen: Ja ik moet David :9~
    David, Gerard, Cesc en Robin

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 19:54 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen/Niet doen?
    Origineel? Jupah
    Titel? 'Ibiza' is cool
    Rollen?
    Welke voetballers? Gery, Cesc, Bojan, Samir


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Doen!
    Origineel.
    Geen idee.
    Maakt niet uit...
    Sowieso Bojan!


    effort never betrays you

    Sexy, maar ik boycot Arsenal dus ik stem voor all Barça-boys. :Y)


    Hope goes lost but never dies.