• Als jullie nu even meewerken bespaart dit mij een hoop moeite. Mijn BB is kapoetsie gegaan, dus ik heb van m'n pa een nieuwe gehad. Alleen ik ben al jullie 06nummers kwijt en ik heb een nieuwe Ping.
    Dus als jullie je 06nummer aan me af willen staan, stuur me dan een PB'tje daarmee.
    Mijn nieuwe ping is: 261FE430

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 18:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gaaaaaaby! Waarom is ie kapoetsie gegaan? Ik heb jou ping nog.. Dus ik voeg je wel even snel toe straks. (; Mijn vriendin zit nu te kloten met mijn BB. Ze is verslaafd aan mijn bb ;o Ik ben amper verslaafd eraan..

    <33333


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Gaaaaaaby! Waarom is ie kapoetsie gegaan? Ik heb jou ping nog.. Dus ik voeg je wel even snel toe straks. (; Mijn vriendin zit nu te kloten met mijn BB. Ze is verslaafd aan mijn bb ;o Ik ben amper verslaafd eraan..

    <33333

    Ik wilde mijn chroom roze behuizing erop doen, alleen toen raakte ik met het mesje het beeldschermpje en toen ik de batterij erin deed en 'm aandeed bleef het scherm zwart. Het zou 200 euro worden voor een reparatie. T.T


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jij mocht willen dat je mijn nummer had. -ego- (cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Jij mocht willen dat je mijn nummer had. -ego- (cat)

    Japoep, kom maar op met dat nummer van Marleentje. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil jou mijn nummer geven, maar we kunnen niet sms'en doordat ik in België woon ... >.<


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Ik wil jou mijn nummer geven, maar we kunnen niet sms'en doordat ik in België woon ... >.<

    Ik moet sws m'n lijst spekken, dus kom maar op. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Verwend nest :').
    Ik zou zelf een nieuwe moeten betalen. Maar daarom heb ik dus ook geen BB, ik sloop mobieltjes heel snel. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Verwend nest :').
    Ik zou zelf een nieuwe moeten betalen. Maar daarom heb ik dus ook geen BB, ik sloop mobieltjes heel snel. :')

    Ik ben niet verwend. DD: M'n pa snapt gewoon dat BB en Gaby niet gescheiden kunnen worden. ;$$


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik ben niet verwend. DD: M'n pa snapt gewoon dat BB en Gaby niet gescheiden kunnen worden. ;$$

    Yep, verwend :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Yep, verwend :Y).


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Yep, verwend :Y).

    FUUU DD:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je hebt me nummer weer ;$ maar!!! laat je broekzak mij nooit weer bellen ;O
    [ik vertelde dat trouwens tijdens et eten van dat xd eerste wat ze zeiden; was het je vriendjeeeeee? Kzei et toch xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op het moment kan ik helemaal niks met mijn mobiel dus aan mijn nummer heb je niet zoveel (krul)


    -

    TheBoss schreef:
    (...)
    Yep, verwend :Y).


    Your make-up is terrible

    TheBoss schreef:
    (...)
    Yep, verwend :Y).


    I solemny swear i am up to no good