• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet op scholen meer aandacht worden besteedt aan het nieuws

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk wel eens. Je bent op school om iets te leren en je leert daar over de maatschappij. Wat je dus goed kan gebruiken bij maatschappij leer :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij ons wordt dat al best veel gedaan, maar op andere scholen niet.
    Oneens/eens dus.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Eens, daar werd bij mij op school nooit aandacht aan besteed. En ik vind dat het wel meer zou moeten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nóg meer? Dan ga ik van school wisselen. (aa)
    Nee, serieus. Bij ons op school doen ze er heel veel aan. Ik weet nu echt álles van die crisis in Libië, de verkiezingen.. en alleen omdat ze er op school niet over op kunnen houden.


    It's time to be happy again.

    Oneens, ik vind dat de kinderen en ouders zelf moeten bepalen of ze het nieuws willen volgen. En wat voor een les wil je er dan van gaan maken?


    Today will be Girl's Day party with you~

    OMG!!! Niet Q ook al:O -dies-

    Ik word gek van al dat nieuws bij onze school

    oneens dus:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eens en oneens. Ik zou zeggen: Doe het als keuze vak.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Eens en oneens. Ik zou zeggen: Doe het als keuze vak.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Indian schreef:
    Nóg meer? Dan ga ik van school wisselen. (aa)
    Nee, serieus. Bij ons op school doen ze er heel veel aan. Ik weet nu echt álles van die crisis in Libië, de verkiezingen.. en alleen omdat ze er op school niet over op kunnen houden.


    We accept the love we think we deserve.

    Bij ons op school doen ze er niks aan. Eens dus.
    Maar het iedere school is anders.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens,zolang het maar niet te erg word,zoals die nieuwsquiz van maatschappijleer vind ik overgedreven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oneens/eens. op mijn school word er veel aan gedaan...
    maar op andere scholen weer niet wat heel jammer is want je leert wel iets wat je mischien intresant vind of handig is voor later...


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    Bij ons doen ze dat al met maatschappijleer. Maar we bespreken het nooit, dus je weet pas met de toets over het nieuws of je het niet goed kijkt of niet. En het telt voor je schoolexamen, dus als je daardoor een slecht cijfer haalt, is dat wel balen. Ik vind dat ze dat met maatschappijleer best mogen bespreken. Sommigen die zeggen hier nu wel dat ze er gek van worden op school (bij wie dat wordt besproken), maar ik zou willen dat wij dat hebben. De wereld bestaat niet alleen uit alles wat jouw en je vrienden en familie overkomt, maar ook uit de rest van de wereld en ik vind dat mensen daar best weet van mogen hebben.
    Eens dus.


    To live would be an awfully big adventure

    ja


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Eens, op mijn school word er nog meer aan het kantinevoedsel gedaan dan aan het nieuws.