• Ik heb mijn 3de gaatjes nu al ruim 3 maanden. En had er geen last meer van. Maar nu is een gaatje ontstoken. Er kwam eerst alleen maar pus uit en nu dus ook bloed. Ik weet dat ik er sterrilon op moet doen. Maar ik twijfel of ik me oorbel eruit moet halen, want dan is de kans groot dat die dichtgroeit volgens mij. Want dan kan ik hem niet meer indoen zonder flauw te vallen. (ervaring) Wat kan ik nu het beste doen?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 21:10 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sterilon is niet zo goed, je kan hem beter ontsmetten met betadine of iets in die richting. Oorbel er gewoon in laten zitten.


    Your make-up is terrible

    Mn zus had dat ook, en heeft hem laten dichtgroeien. Je kan altijd opnieuw schieten als ie weer dicht is, maar dat kan niet als je een ontstoken en dode oor hebt. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Mn zus had dat ook, en heeft hem laten dichtgroeien. Je kan altijd opnieuw schieten als ie weer dicht is, maar dat kan niet als je een ontstoken en dode oor hebt. (:


    Dit is al de 2de keer dat ik hem heb laten schieten. De eerste keer is helemaal een hel geworden. Dus dan durf ik echt niet meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Dit is al de 2de keer dat ik hem heb laten schieten. De eerste keer is helemaal een hel geworden. Dus dan durf ik echt niet meer.


    Oh, dat is crappy D:
    Ehm, misschien andere ontsmettingsmiddel gebruiken & andere oorbellen? (:
    - met andere oorbellen bedoel ik van dat gesterilisseerd(?) koper ofzo.-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Oh, dat is crappy D:
    Ehm, misschien andere ontsmettingsmiddel gebruiken & andere oorbellen? (:
    - met andere oorbellen bedoel ik van dat gesterilisseerd(?) koper ofzo.-

    ik zou juist zilver nemen(nerd)


    Shoganai i ne~

    Gewoon goed schoonmaken en de oorbel inhouden zou ik zo zeggen, volgens mij mag je bij ontsteking nooit het sieraad eruit halen, omdat dan de bacteriën vrij spel krijgen, of zo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nu ook een piercing in mijn lip, en die was ook ontstoken, niet zo erg dat er pus uitkwam ofzo, maar ik heb er podilon op gedaan en verder creme waardoor het wondje sneller dichtgroeit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dit is mij ook overkomen, ik heb stug de oorbellen ingehouden, naja, de zweerknopjes dan, of echtzilveren, sommige zweerknopjes die zijn van een soort nepzilver. Je moet vaak draaien, dat is erg belangijk. Tsja, en ik ontsmette het elke dag met dat ontsmettingsspul. En ik was dus ook flauwgevallen, de eerste keer dat ik ze uit deed en nieuwe in wilde doen. Was vreselijk, maar het went allemaal, als het goed is.


    Never give up on the things that make you smile.

    Carcass schreef:
    (...)

    Oh, dat is crappy D:
    Ehm, misschien andere ontsmettingsmiddel gebruiken & andere oorbellen? (:
    - met andere oorbellen bedoel ik van dat gesterilisseerd(?) koper ofzo.-


    Nikkelvrij. :Y)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hm, iedereen spreekt elkaar een beetje tegen. Maar misschien moet je anders advies vragen aan de persoon bij wie je het gaatje hebt laten schieten, of aan de huisarts? Die zouden moeten weten wat het beste is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oogzalf werkt altijd tegen ontstekingen..