• Nu we toch bezig zijn, ik heb laatst mijn engels presentatie gehad. En ik ben echt bagger in engels. Maar ik had er gewoon een zeven voor! Ik was echt zooo blij!
    Haha. Normaal ben ik dus niet goed in engels.
    Ik kreeg het commentaar dat ik een goede lichaamshouding had, dat ik expressie in mijn gezicht had als ik praatte en dat ik sommige woorden goed benadrukte.
    Maar ik was dus echt zoo bang van die leraar! Hij geeft echt zo'n erge kritiek! Echt waar. Twee jongens hielden als allereerst hun presentatie en die kregen gewoon de wind van voren omdat ze het niet goed deden. Wisten zij veel hoe het moest! Maar goed.

    Haha, Laat de complimenten maar binnen stromen :Y)(flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Goed zo! (: Ik was vorig jaar ook altijd bang voor engels, mijn lerares was toen heel erg en ik vond van mezelf ook dat ik geen Engels kon. Maar dit jaar heb ik een veel betere leerkracht en lukt het ook veel beter, dus nooit aan jezelf twijfelen. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vet goed toch?
    Ik moet er straks eindexamen in doen :(
    En dan ga ik stressen :(


    Love sheds light one the darkest of times

    Super!
    CONGRATIULATIONS! (of hoe je dat ook schrijven mag)
    (Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik krijg daar altijd een 6 voor, want ik praat wel heel goed en alles, maar voor de klas heb ik de neiging om mijn woorden in te slikken. Als ik er examen in moet doen en 1 op 1 bij de docent ben, gaat het een stuk beter, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Lol, ik heb daar elk jaar een 10 voor. Sorry, moest ik gewoon even zeggen, maar goed van je! (nerd)

    Goed zo ik zit nog maar in groep 8 dus ik krijg het nog heb je tips?


    I love you Irem

    Abruzzi schreef:
    Lol, ik heb daar elk jaar een 10 voor. Sorry, moest ik gewoon even zeggen, maar goed van je! (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gefeliciteerd XD
    Ik moet maandaag weer een 'speech' houden voor Engels. Ik heb er ook echt zo'n hekel aan he ;/


    Caution first, always.