• Weetje wat echt kl*te is?
    Ik woon ergens in België zonder egt iemand die ik leuk vind lief vind, en lesbisch of bi is!
    Ik heb echt nood aan iemand die echt om me geeft :(
    - wou dit ff kwijt-

    De reacties op mijn lesbi zijn zijn meestal wel goed, maar soms zo : vieze en dingen zoals dat, mijn ouders weten het nog niet, hoe moet ik ze het ooit zeggen - zucht -


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Probeer eens rustig met ze te praten.

    Wat hierboven wordt gezegd
    Ze moeten je uiteindelijk toch accepteren.
    Je bent hun dochter (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb geen idee, want ik heb het mijn ouders ook nog niet verteld, zelfs niet toen ik ongeveer een halfjaar had met een meisje. Weten ze nog steeds niet. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn ouders weten ook niet dat ik bi ben.
    en dat laat ik maar mooi zo.
    Ik weet al dat ze het niet gaan accepteren.

    Je komt vanzelf iemand tegen die je leuk vindt.
    Meld je anders aan op een site speciaal voor holebi's in België ?

    Take your time. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hobbelpaard schreef:
    Wat hierboven wordt gezegd
    Ze moeten je uiteindelijk toch accepteren.
    Je bent hun dochter (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Coeliejoelie schreef:
    Probeer eens rustig met ze te praten.


    Hope goes lost but never dies.

    MONSTERBEAR schreef:
    Take your time. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Well, kan dat meisje niet eens bij jou thuis komen, en dan vertellne jullie het samen ofzo iets?


    Food.

    MONSTERBEAR schreef:
    Take your time. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Als ik van jou was, zou ik eens polsen. Probeer uit te vissen hoe ze erover denken door een gesprek te starten. Op basis daarvan kan je dan overgaan tot het al dan niet vertellen van je geaardheid.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MONSTERBEAR schreef:
    Take your time. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MONSTERBEAR schreef:
    Take your time. (:

    Same over here.
    Ik ben bi, maar niemand weet het, behalve het meisje waar ik steeds weer opnieuw een crush op heb. Echt zo: ik zie haar even niet, dan gaat het weer over en als we dan weer afspreken is het meestal weer terug, maar ook niet altijd wat echt zo fucking verwarrend is!
    Maar ik heb besloten om echt over haar heen te komen, want een relatie zou onze vriendschap kapot maken. En dat is het niet waard, verre van.
    Oh ja, en wat mijn familie betreft is het een hopeloze zaak. Nu ben ik heel hecht met hen, maar eens ik mij zou uiten, is dat wel voorbij...
    En dat meen ik, mijn ma is homofoob. (mijn pa is er niet meer, dus begin daar niet over ajb)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 17:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Same over here.
    Ik ben bi, maar niemand weet het, behalve het meisje waar ik steeds weer opnieuw een crush op heb. Echt zo: ik zie haar even niet, dan gaat het weer over en als we dan weer afspreken is het meestal weer terug, maar ook niet altijd wat echt zo fucking verwarrend is!
    Maar ik heb besloten om echt over haar heen te komen, want een relatie zou onze vriendschap kapot maken. En dat is het niet waard, verre van.

    Hoe erg voor je :s
    *Knuff*


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right