Jaja, het is vandaag in Japan, officieel "De Dag van de Meisjes"
Hoe denkt Quizlet daar over?
- Home
- Forum
- Feestdagen
- Dag van de meisjes
Dag van de meisjes - Feestdagen
-
3 maart 2011 - 13:093 maart 2011 - 15:303 maart 2011 - 15:32
Junns schreef:
(...)
Wij vrouwen kunnen uitstekend zonder man. De wereld van de mannen zou niks zijn als ze ons niet hadden.
At least, dat is hoe ik het zie.
OT: We rule the world:Y)
Haha, ik ben het met jou eens x) Ik denk dat vrouwen beter zonder mannen kunnen, dan mannen zonder vrouwen. Als je eens goed bekijkt hoe vrouwen zijn en hoe mannen zijn. En ik denk eerder, dat vrouwen het wel met elkaar redden, maar dat mannen gek worden als ze geen vrouwen kunnen krijgen. Dus ja,Sometimes it's best not to care.
3 maart 2011 - 15:34BlackHell schreef:
Girls ruleeezz:Y)You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
3 maart 2011 - 15:42Ik denk: waarom hebben wij dat niet?
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
3 maart 2011 - 15:43Lieve schatten wij hebben dan wel niet de dag van de meisjes ;P maar wel vrouwen dag ;P
Internat. Vrouwendag 8 maart (dinsdag)
Bron; http://www.feestdagen.nl/Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 maart 2011 - 15:50Junns schreef:
(...)
Wij vrouwen kunnen uitstekend zonder man. De wereld van de mannen zou niks zijn als ze ons niet hadden.
At least, dat is hoe ik het zie.
OT: We rule the world:Y)
jullie vrouwen zouden erg snel uitsterven zonder ons
en ten 2e denk ik dat mannen het wel overleven, de wereld is alleen een grote vuilnisbak dan[ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 15:51 ]
Ligt and Darkness are both very different..
3 maart 2011 - 15:50Sorenos schreef:
(...)
En jullie ook zonder onsDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
3 maart 2011 - 15:52Sorenos schreef:
(...)
en ten 2e denk ik dat mannen het wel overleven, de wereld is alleen een grote vuilnisbak dan
zonder jullie zaad zul je bedoelen:Y)I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
3 maart 2011 - 15:523 maart 2011 - 15:52Hobbelpaard schreef:
(...)
En jullie ook zonder ons
nah, mannen zijn slimmer, dus dan zijn er een paar Docs, en die maken een kunstmatige baarmoeder en zetten we die in de man, en dan worden we allemaal 'mannen liefhebbend' (om een net woord te gebruiken)
(vooroordeel, dat mannen slimmer zijn)[ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 15:53 ]
Ligt and Darkness are both very different..
3 maart 2011 - 15:53Sorenos schreef:
(...)
nah, mannen zijn slimmer, dus dan zijn er een paar Docs, en die maken een kunstmatige baarmoeder, en dan worden we allemaal 'mannen liefhebbend' (om een net woord te gebruiken)
(vooroordeel, dat mannen slimmer zijn)
Ik wou net zeggen. Slik dat vooroordeel maar weer in :'D Vrouwen zijn minstens even slim als mannen (:De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
3 maart 2011 - 15:54Hobbelpaard schreef:
(...)
Ik wou net zeggen. Slik dat vooroordeel maar weer in :'D Vrouwen zijn minstens even slim als mannen (:
ik zou zeggen, slimmer
als je alle mannen samen laat leven zonder vrouwen, de mannen die ik ken dus... dat wordt een zooitjeLigt and Darkness are both very different..
3 maart 2011 - 16:03Sorenos schreef:
(...)
ik zou zeggen, slimmer
als je alle mannen samen laat leven zonder vrouwen, de mannen die ik ken dus... dat wordt een zooitje
Hahah (:
Vrouwen samen is ook niks. Al die drama en bitchfights ô.o
Beter gewoon een gemengde samenleving :'dDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
3 maart 2011 - 16:07Hobbelpaard schreef:
(...)
Hahah (:
Vrouwen samen is ook niks. Al die drama en bitchfights ô.o
Beter gewoon een gemengde samenleving :'d
de mannen zullen te snel uitsterven[die slaan sneller] en de vrouwen zullen te snel opraken aan woorden xd[die bekvechten gwn te gauw en kwebbelen gwn te veel]
Mijn ervaring [a']Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 maart 2011 - 16:08