• jaa iedereen blundert wel eens natuurlijk. ikzelf viel net over mn schooltas heen, en ik dacht zo bij mezelf: omg jennie blundert weer eens!
    wat een raar woord eigenlijk...xD
    maargoed wat zijn jullie ergste blunders?:Y)
    sorry als er al zo'n topic bestaat:X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    kissbiebz schreef:
    vandaag:
    een vriendin had op mijn hand geschreven "love you",
    en(H)een jongen van mijn klas(H) vroeg: "voor wie is dat?"
    ik antwoordde direct: "voor jou!"
    nu heeft die het waarschijnlijk door dat het geen grap was...

    ik hoop dat het wat wordt tussen julliee!! (flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gisteren struikelde ik in het donker wel 6 keer over dezelfde schooltas :'D
    En telkens viel ik op de grond ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn allergrootste blunder blijft de blunden met de spetterpoep. Meer wil ik er niet over kwijt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb mijn volleybalteam op school 5x laten verliezen door bij de bal vandaan te rennen? :')


    Destroy what destroys you.

    Ik had laatst wel een erge met Duits eigenlijk. Ik ben dus heel erg slecht in Duits en we moesten dus zinnen vertalen. Het was iets met '... sauft das Pferd' of iets in die richting. Dus ik wist niet wat saufen betekende, dus ik vroeg het aan een meisje voor me. Ze zei: 'Zuipen', maar deze sukkel verstond dus: 'Zuigen'. Dus toen kwam ik aan met de zin: 'Wij zuigen het paard.' En toen ging iedereen neer natuurlijk. En ik word er nog steeds wekelijks aan herinnerd, hahaha. (:

    Ik viel van de schooltrap. Toen ik omhoog klom :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ambition schreef:
    Ik heb mijn volleybalteam op school 5x laten verliezen door bij de bal vandaan te rennen? :')


    Geniaal!
    Mijn blunders zijn te veel om op te noemen. In paniek op zoek naar mijn sleutels, en ze gewoon in mijn tas hebben. Een lerarenkamer binnengaan waar op het raam staat geschreven: 'Niet storen!'.
    Tegen een knappe jongen zeggen: 'Damn, jij bent hot!' terwijl je het eigenlijk in gedachten wilde zeggen.

    Tja, genoeg blunders!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vroeg een ijsje in een ijssalon waar geen ijs stond. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ecstasy schreef:
    Ik had laatst wel een erge met Duits eigenlijk. Ik ben dus heel erg slecht in Duits en we moesten dus zinnen vertalen. Het was iets met '... sauft das Pferd' of iets in die richting. Dus ik wist niet wat saufen betekende, dus ik vroeg het aan een meisje voor me. Ze zei: 'Zuipen', maar deze sukkel verstond dus: 'Zuigen'. Dus toen kwam ik aan met de zin: 'Wij zuigen het paard.' En toen ging iedereen neer natuurlijk. En ik word er nog steeds wekelijks aan herinnerd, hahaha. (:

    -plat-
    genialerd :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik trek aan deuren waarop staat 'duwen' en duw tegen diezelfde deur als ik weer naar buiten ga...-.-'
    ik knal ook weleens gewoon ergens tegenaan.xD
    en laatst kreeg ik de poort niet open, want er stond een gft-bak achter, en toen ging ik er heel hard tegenaan duwen, en heel boos opengooien,,,
    stond mn buurjongen daar al een tijdje naar te kijken...:$:$
    ik kan ook niks vangen. Dus als mensen iets naar me gooien, bescherm ik mn gezicht, in plaats van het te vangen... Maar dat is eigenlijk alleen maar grappig:)


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Zóveeeel blunders/bloopers ;x


    Me so good.

    vivian07 schreef:
    ik trek aan deuren waarop staat 'duwen' en duw tegen diezelfde deur als ik weer naar buiten ga...-.-'
    ik knal ook weleens gewoon ergens tegenaan.xD
    en laatst kreeg ik de poort niet open, want er stond een gft-bak achter, en toen ging ik er heel hard tegenaan duwen, en heel boos opengooien,,,
    stond mn buurjongen daar al een tijdje naar te kijken...:$:$
    ik kan ook niks vangen. Dus als mensen iets naar me gooien, bescherm ik mn gezicht, in plaats van het te vangen... Maar dat is eigenlijk alleen maar grappig:)

    dat met die deur doe ik nou ook altijd xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eén van mijn honderden vallen ofzo. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Staat er trekken op de deuren gaa ik duwen xD

    nog op vakantie gebeurd.
    Na 2 uur hadden nik en mijn zus pas door dat de dak van de auto van glas was o.o.
    En ik wilde op vakantie gaan douche . maar ik wist niet hoe de douche cabine open ging. Ik meer dan 10 min naar dat deur gestaard . Zat de deur al open .... je kon er zoo instapten.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik loop het eerste uur naar binnen bij het klaslokaal zeg ik tegen de leraar Goedemiddag



    hahaha maar dat is nog niet eens de ergste blooper die ik ooit heb gehad,



    nee ik en een vriendin waren bij technologie en we moesten plannen dus ik vroeg waarneer? en zij zei 4 april

    Waarop ik zeg: ooo 4 april de hoeveelste is dat?

    Hoezo dom





    hahah en ik zat een keer bij wiskunde bij meneer knecht. en we verveelde ons heel erg dus ging ik : altijd is kontjakje ziek zingen haha en daarna poesje mauw



    hahah en toen Zong ik Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    En toen begon mijn vriendin heel hard te lachen maar ik wist niet waarom?

    Dus ik vroeg waarom lach je?

    hahahha zei ze je zong sinterklaasje kom maar binnen met je KNECHT en toen wees ze naar de leraar die vlak voor me neus zat oepss

    pff en da is nog niet eens alles ik maak elke dag zo'n opmerking
    en nu word ik op school dom genoemtxD
    en ook zeggen ze oo Cynthia je zei weer iets dom we hoorden je weer:$xD


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else