• Ik niet (krul) Ik heb geen flauw idee waar het over gaat en ik heb geen zin in informatie op te zoeken erover


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens. :3 Ik heb hele duidelijke redenen waarom ik niet wil stemmen. Het is niet zo dat ik geen zin heb om me erin te verdiepen.. want dat heb ik zeker wel gedaan :3



    Ik ben het er ook niet mee eens. Ze hebben allemaal goede voor maar ook teveel tegens. Ik ben het met geen een partij eens. Echt, het maakt mij niet meer uit wie zijn zakken vult van ons geld.


    Your make-up is terrible

    Voiceless schreef:
    (...)

    Op wie ga je stemmen? (krul)

    Jij hoort hier niet. Ga ergens anders fb halen ofzeu ;_;


    -

    Ik stem sowieso! Dat is mijn morele burgersplicht. (: (en in Be is het stemmen niet verplicht, er is opkomstplicht, klein maar overduidelijk verschil. )


    Get outta my head!

    Jup ik heb gestemd xD


    What is youre favo scary movie?

    BillTopia schreef:
    Ja, ik heb gestemd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    TheBoss schreef:
    Nee :'D Was te lui om op te zoeken waarvoor elke partij nou ook weer specifiek stond.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké hier komt dan mijn uitleg, waarom ik niet gestemd heb ;3.

    Ik vind persoonlijk dat alle politieke partijen in Nederland niets anders doen dan mensen bang maken met uitspraken. Kijk naar Geert Wilders. Hij zegt zijn mening (waar veel mensen het niet mee eens zijn) en dan gaan andere mensen weer verkondigen dat er door zijn mening terreuraanslagen gepleegd worden, terwijl daar nog niet eens sprake van is. Wat gebeurd er als 4 miljoen mensen zeggen dat er een terroristische aanslag gepleegd gaat worden? Juist ja, dan breng je andere mensen op ideeën. Domino-effect (op een hele negatieve manier).

    Ook worden er gigantisch veel dingen in de doofpot gestopt, om paniek en inzicht in de samenleving te voorkomen. Ze hebben liever dat iedereen (onbewust als wat) ze blijft volgen als makke lammen en overal ‘ja’ en ‘amen’ op zegt. Dan geven ze de kiezer zo nu en dan het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt en ze liggen allemaal om en geloven in de woordvoerders die zulke uitspraken maken.

    De dingen die in Nederland (en andere landen) gebeuren die kloppen gewoon niet en zijn té fout om te veel denkbare fronten. En dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop er met mensen en geld omgegaan wordt. Dit kan allemaal anders, zolang er maar de juiste mensen zijn die anderen toespreken. Die heb ik tot nu toe nog weinig gezien. En de mensen die wel enigszins in de buurt kwamen, worden vanzelf wel weggedrukt door de anderen partijen, omat ze zogenaamd een ‘bedreiging’ vormen. Juist wanneer iemand over een ander roept dat ze een bedreiging vormen, kun je, je gaan afvragen waarom? Enkel omdat deze persoon waarschijnlijk mensen confronteert en wakker maakt uit hun surrealistische beeld van hoe onze maatschappij zou moeten zijn en ze laat inzien dat ze totaal verkeerd bezig zijn.

    En ik zeg dus helemaal niet dat stemmen slecht is om te doen. Ik vind het goed dat mensen gebruik maken van hun stemrecht en zich aansluiten bij een partij waar ze zich helemaal in kunnen vinden, dit is enkel mijn mening en aangezien er verschillende benieuwd waren naar waarom ik dit zei en dacht, dacht ik laat ik het toch maar even zo goed en duidelijk mogelijk (voor zover dat kan) uitleggen.

    En nu zullen er mensen zijn die denken ‘wat een bullcrap en hoe beweer je het dan beter te kunnen of te willen doen als je zo tegenspreekt op de manier van aanpak van politieke partijen?’ Ik ben van mening dat ik en mensen in en rondom mijn omgeving, op vlakke en dingen die er wel echt toe doen en die nu op dit moment wel écht belangrijk zijn, zoveel meer vooruitgang hebben geboekt dan alle politieke partijen bij elkaar. Natuurlijk heeft iedereen andere doelen voor ogen om Nederland draaiende te houden en te laten werken. Maar er is maar één ding belangrijk op dit moment, slechts een ding. En dat heeft geen ene flikker met geld of buitenlanders te maken, maar met ons zelf. Onze eigen persoonlijkheid en ons gedrag wat mensen, culturen, omgevingen en dromen om ons heen helemaal kapot maken. En dat kunnen we heel makkelijk veranderen… als we enkel maar willen. En dit laatste, heb ik nog in geen enkele partij terug gezien. Hoogstens kreten, maar die spreken ze weer tegen zodra ze hun mond open doen. Met bijvoorbeeld hun kijk op macht of geld.

    En voor de mensen die nu gaan zeggen:'Waarom richt je dan je eigen politieke partij niet op als je het allemaal zo goed weet?' Omdat dat niet nodig is.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 16:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Amen Kirsten, amen. _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Amen Kirsten, amen. _O_
    Ghehe nouja. Uhm. Dat hoefde nu ook weer niet :3. Ik wilde gewoon even verduidelijken wat ik gezegd had :'DD. Stiekem heb ik een hekel aan het woord 'amen'


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe nouja. Uhm. Dat hoefde nu ook weer niet :3. Ik wilde gewoon even verduidelijken wat ik gezegd had :'DD. Stiekem heb ik een hekel aan het woord 'amen'


    .. Ik weet geen vervangwoord voor amen x'D Maar wat jij net vertelde, dat is precies hoe ik er over denk, maar wat ik niet goed onder woorden kan brengen :Y) Vandaar x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    .. Ik weet geen vervangwoord voor amen x'D Maar wat jij net vertelde, dat is precies hoe ik er over denk, maar wat ik niet goed onder woorden kan brengen :Y) Vandaar x]

    Chapeau, chapeau. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Seel schreef:
    dat vind ik zo stom , gaan stemmen is de enige manier om uit te drukken wat jullie echt willen! Wat zou er gebeuren als iedereen zoals jullie denkt?
    ik ben blij dat het in belgië verplicht is (:

    Akkord _O_


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    @ Courtesan. Hahah geen probleem. Ik vind 'chapeau chapaeu' ook wel hip :'DDD. Naja in ieder geval fijn om te merken dat er nog meer mensen zo denken (nerd)
    @ Nyn. Mhehe :3 (cat)


    Wie du mir, so ich dir.