• Dat heb ik gekregen van de dokter om beter te slapen. Ik ben benieuwd of het werkt want dan zijn de helft van mijn gezondheisproblemen gewoon opgelost.

    Iemand van jullie wel eens slaappillen gebruikt?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb dat ook gebruikt, en het slapen ging wel beter. Niet zoals slaappillen, maar ik sliep wel makkelijker in.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, maar nu zijn ze op, dus gebruik ik ze niet meer (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nop, gelukkig niet xD
    Die schijnen verslavend te zijn xD
    Is ook niet te zien in een clip van Slash _O_


    Love sheds light one the darkest of times

    Mijn zusjes hebben allebei pillen van melatonine omdat hun lichaam dat haast niet aanmaakt, zonder dat kunnen ze 24 uur opblijven, dan 2 uur slapen en begint de pret opnieuw, yes. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb een tijd lang diazepam genomen om goed en rustig te kunnen slapen. Ook heb ik melatonine geslikt een tijdje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ne, ik gebruik muziek :') Of desnoods warme melk met honing.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Taime schreef:
    Nop, gelukkig niet xD
    Die schijnen verslavend te zijn xD
    Is ook niet te zien in een clip van Slash _O_


    Andere slaappillen wel, Melatonine niet omdat het natuurlijk is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja ik. Ook een keer perongeluk naar school ipv Asperine :'D Dat is een slecht idee. Maar, ik had het idee dat je meer dan 1 van die dingen moet nemen wilde het werken. (cat)

    Nope, never.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja maar dat ging niet echt goed bij mij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik gebruik ook slaappilen. Volgens de diëtiste mis ik het stofje dat je rustig maakt als het donker is, maar ze heeft de naam niet genoemd. Maar ik ga er even vanuit dat het melatonine is. En die dingen werken echt wonderbaarlijk goed. Ik sliep altijd slecht en als ik eens goed sliep, dan werd ik ontzettend moe wakker, alsof ik niet geslapen had. En nu slaap ik goed en ben ik uitgerust, ook als ik om 7 uur moet opstaan. Groot voordeel, haha. Klaagt iedereen dat ie moe is, kom ik doodleuk aanzetten dat ik helemaal niet moe ben.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb alle soorten pillen geslikt, niets hielp. Nogal logisch als je een stoornis hebt. Toen ging ik naar de slaapkliniek en werd geholpen. Kostte me ruim 2,5 jaar van me leven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nein.


    Olive

    Neen en daar wil ik ook liever niet mee beginnen.

    Ik niet, ik val zo in slaap.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse