Ik heb mn haar nu dus weer helemaal bruin geverft :'D En een aantal van mijn 'alternatieve' kleding zit nu in een zak, bij de Tokio Hotel shirts, haaha. Sorry maar die kunnen echt niet meer. Mijn Alesana,Bmth,TDWP,CB en Brokencyde shirts hou ik nog wel (:
Dus, wish me luck in this journey to becoming normal :'D
-
2 maart 2011 - 18:302 maart 2011 - 18:30
Ja, het is maar net wat je 'abnormaal' vindt (:
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
2 maart 2011 - 18:302 maart 2011 - 18:31hehe hallo!
Maar normaal bestaat niet, de "normale mensen" zijn gewoon casual gekleed.Don't dream your life, but live your dream!
2 maart 2011 - 18:31Hobbelpaard schreef:
Ja, het is maar net wat je 'abnormaal' vindt (:
emoe enso. (:2 maart 2011 - 18:32Stray schreef:
hehe hallo!
Maar normaal bestaat niet, de "normale mensen" zijn gewoon casual gekleed.
dat bedoel ik dus ;x casual gekleed. Dat verwoord ik als 'normaal' omdat het grootste deel van de wereld zich casual kleed.2 maart 2011 - 18:32Ik ben eigenlijk net 'ab'normaal aan het worden x)
[ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 18:32 ]
#WWED - What Would Emma Do?
2 maart 2011 - 18:33Junns schreef:
Ik ben eigenlijk net 'ab'normaal aan het worden x)
Good luck with that. Ik hoop dat je van veel aandacht houd :'D2 maart 2011 - 18:34Hahaha, ik ga juist andersom,
skinny's worden bqaggy's
Strakke topjes worden wijde shirts xd
Ik mag alleeen mn haren niet verven xdI'm in love with you and all your little things
2 maart 2011 - 18:34Good luck. ALESANA een mede screamo (ex) Fan. Oh yeah, helaas kom ik er een beetje laat achter. Luister het echt al een jaar niet meer
Love sheds light one the darkest of times
2 maart 2011 - 18:35Ik ben ook al een tijd op de retour. Al zal ik mijn verslaving aan make-up, piercings en stud riemen nooit kwijtraken, haha.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
2 maart 2011 - 18:38Lockwood schreef:
Welkom bij de normale mensen Daar hoor ik niet echt bij.We accept the love we think we deserve.
2 maart 2011 - 18:39Soundeffect schreef:
Ik ben ook al een tijd op de retour. Al zal ik mijn verslaving aan make-up, piercings en stud riemen nooit kwijtraken, haha.
Diezelfde verslaving hou ik ook hoor2 maart 2011 - 18:41Sadism schreef:
(...)
Good luck with that. Ik hoop dat je van veel aandacht houd :'D
Ik ben het gewoon zat om 'normaal' te zijn en op te gaan in de massa. Om dezelfde kleding te dragen als iedereen. En tja aandacht hoort daarbij. Wat ik trouwens niet erg vind.#WWED - What Would Emma Do?
2 maart 2011 - 18:452 maart 2011 - 18:45Junns schreef:
(...)
Ik ben het gewoon zat om 'normaal' te zijn en op te gaan in de massa. Om dezelfde kleding te dragen als iedereen. En tja aandacht hoort daarbij. Wat ik trouwens niet erg vind.
Oke :'D Ik ben alle aandacht zat en ik ga liever op in de massa :'D