• Ik heb mijn ABO lijst even opgeruimd omdat de helft toch allemaal in actief stond.
    Nu zoek ik naar leesvoer.
    Het mag overal over gaan en als ik je verhaal lees kun je reactie's verwachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    klik

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:14 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    dit plekje wordt graag gepoket met de muis


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nobody likes you when you're 23. Ft Jack Barakat.


    Op hun veertiende maakten Noah en Jack een deal. Eentje die hun leven volgens hun, hun leven totaal zou veranderen. Ze hadden afgesproken dat ze nooit volwassen gingen worden, of het toch zo lang mogelijk uitstellen. Aan het einde van hun schoolcarrière gingen ze elk hun eigen weg, Noah ging studeren voor journalistiek en Jack ging volop voor All time low. Nu de twee allebei 23 en allebei succes vol. Noah werkt als bekende recensente van rockmuziek op een belangrijke site in Amerika. Maar wat als Noah een artikel over All time low moet schrijven en naar hun concert moet gaan? En ze elkaar terug tegenkomen, gaat de deal door en wat als er gevoelens mee gemoeid worden ?


    all I want is the taste that your lips allow

    klink =D


    Love sheds light one the darkest of times

    When the game begins, my brain stops functioning


    ''Ik keek naar het lichaam. Ik raakte het met mijn vinger aan en werd ijskoud van binnen. Ik streelde over zijn wangen, ze voelden als zachte doekjes met de geur van Zwitsal en een vleugje Koriander. Mijn vinger gleed via zijn nek naar zijn arm, het gleed steeds verder naar onderen, totdat het zijn hand ontmoette. Mijn hand pakte de zijne en mijn lippen drukten er een warme kus op. Ik schoof een beetje naar voren en knielde bij zijn hoofd neer. Ik fluisterde wat in zijn oor en ik beloofde me aan mijn woord te houden. ‘Sta me bij, ik ga dit overleven, ik ga dit winnen, voor jou. Ik houd van je en dat zal altijd zo blijven, ik zal nooit ook maar proberen een andere jongen te krijgen, echt waar.’ Met die woorden voelde ik hoe het kouder werd, ik zat weer in het spel, alsof ik er ooit uit was…''



    ‘Wanneer het spel begint, stoppen mijn hersens met functioneren.’
    ‘When the game begins, my brain stops functioning.’
    ‘Wenn das Spiel anfängt, hört mein Gehirn auf zu funktionieren.’
    ‘Quand le jeu commence, mon cerveau arrête de fonctionner.’


    Het verhaal heeft nog maar 2 hoofdstukken, maar ik ben er dan ook nog mee bezig. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien een van deze drie? (:
    Klaprozen
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    klikk
    My life aas a normal girl on a normal school in a (not) normal world
    hp-story over een meisje dat de eerste vier jaar op Beauxbatons gezeten heeft, en het vijfde jaar naar zweinstein komt (Ombers jaar, ghehe)
    61 delen, ongeveer 800 woorden per deel, ik activeer elke dag wel een stukje
    fantasy-romantiek-actie-humor...
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king/


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    klik.
    Hij is alleen wel bijna afgelopen :a


    Alleen maar tranen van geluk

    DoubleDouble => hp verhaal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/

    Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
    Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
    of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
    Maar er komt iemand anders tussen...



    Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?


    Who sad that she had a muther, if now one knows she was born.
    If she was born....


    =

    Behind the mask 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kiss from a Rose
    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.