• Misschien kunnen jullie het herinneren, maar al eerder maakte ik topics over mijn oren. Ze varen vuil, jeukten er kwam bloed uit. Van de dokter kreeg ik oordruppels en het was over.
    Was ja, want nu zitten ze voor de derde keer WEER vol met vuil en bloed. Dit keer doet mijn rechteroor ook echt ontzettend veel pijn. Als ik op mijn tragus druk, voel ik het helemaal in die gehoorgang schieten.

    Aangezien de dokter me toch weer oordruppels gaat geven, heeft iemand een idee wat dit is en heeft iemand dit wel eens gehad?


    Ik ben gemeen xoxo

    Als er bloed UIT je oor komt is er meestal spraken van een oorontsteking toch? Misschien toch een x vragen aan de dokter of dat t kan zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    uhm,..
    nee geen id,.. maar dat klinkt niet echt gezond ;s


    Only those who listen can hear

    De dokter weet vast wel wat het is, daarvoor ga je er toch heen? =P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Qlimax schreef:
    Als er bloed UIT je oor komt is er meestal spraken van een oorontsteking toch? Misschien toch een x vragen aan de dokter of dat t kan zijn.

    Maar drie keer in een half jaar?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ehm sorry maar bloed uit je oor is niet echt een goed teken ik denk dat je het beste misschien naar het ziekenhuis kan gaan voor meerdere onderzoeken. (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Rickjuh schreef:
    De dokter weet vast wel wat het is, daarvoor ga je er toch heen? =P
    Die zegt alleen dat ik oordruppels nodig heb en verder niets. Ik heb nog over van de vorige keren, dus dan begin ik maar alvast. :p


    Ik ben gemeen xoxo

    Hmm, misschien toch eens bellen en duidelijk vragen wat het is, en wat je er zelf aan kan doen. Beetje rare dokter, dat hij je alleen dingen voorschijft en verder niks :O Beterschap trouwens :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nou, als ik jou was zou ik dan naar de spoedpost gaan en niet naar de huisarts als hij je alleen oordruppels geeft hoor. :x Tegen een oorontsteking zou je al andere medicijnen moet krijgen.


    Your make-up is terrible

    Misschien je oren vaker schoonmaken? Ik heb geen idee. Ik vind je dokter een beetje raar en zou voor een beter onderzoek vragen bij de kno arts.

    Ga naar die doktor toe en zeg dat het niet helpt.


    Me so good.

    Ik heb zelf heel vaak oorontsteking gehad, maar dan komt er geen troep uit je oren en ook geen bloed. Ja als je oren zijn doorgeprikt. Maar ik zou als ik jou was gewoon naar de dokter gaan. Want bloed uit je oren duid normaal op een coma, maar in dit geval is het een beetje ongebruikelijk xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Gun schreef:
    (...)
    Maar drie keer in een half jaar?

    Ja, maar misschien heeft hij het wel verkeerd. Je kan beter te vaak dan te weinig naar de dokter gaan. Als je een oorontsteking hebt gaat dat niet over met een paar druppeltjes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    KeepAwake schreef:
    Ehm sorry maar bloed uit je oor is niet echt een goed teken ik denk dat je het beste misschien naar het ziekenhuis kan gaan voor meerdere onderzoeken. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn moeder belt morgen naar hem toe. : )


    Ik ben gemeen xoxo