• seriously.

    Haar stem is Prachtig.

    (cat)

    wel een beetje een depri lied :X


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Uh, disagree, lol. Ze is eng (cat)

    Abruzzi schreef:
    Uh, disagree, lol. Ze is eng (cat)



    Grrrrrr. dat moet je appricieren ofzo.

    (cat)

    Lol Tarja lol. Snob.

    Ping schreef:
    Lol Tarja lol. Snob.


    Not.

    Oké gadver, ik ben gestopt nadat haar gezicht in beeld kwam, serieus zij is echt eng?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Oké gadver, ik ben gestopt nadat haar gezicht in beeld kwam, serieus zij is echt eng?


    Niet! Dude, luister dan gewoon :'D

    Sadism schreef:
    (...)

    Not.

    Jawel, daarmee dat ze haar uit de band gekickt hadden.

    Ping schreef:
    (...)
    Jawel, daarmee dat ze haar uit de band gekickt hadden.


    Ik weet dat ze haar uit de band gekickt hebben, maar je weet niet wat daarachter heeft gepeeld, misschien had ze wel gewoon ruzie met de bandleden. Je weet het niet :'D Fcourse de band noemt haar arrogant en op geld gericht, maar zelf zegt ze dat ze het helemaal niet zo was.

    Sadism schreef:
    (...)

    Ik weet dat ze haar uit de band gekickt hebben, maar je weet niet wat daarachter heeft gepeeld, misschien had ze wel gewoon ruzie met de bandleden. Je weet het niet :'D Fcourse de band noemt haar arrogant en op geld gericht, maar zelf zegt ze dat ze het helemaal niet zo was.

    Nja, ik ga er niet over vitten ofzo. Maar mijn zus heeft zo'n dvd ook van hun en ze lijkt echt een tang daar. Het zijn mijn zaken eigenlijk niet.
    Ik vind haar trouwens ook zingen als in een operette, maar dat is natuurlijk mijn mening.
    Ik ben zelfs geen fan van die band, maar toch weet ik dat allemaal. :')

    Ping schreef:
    (...)
    Nja, ik ga er niet over vitten ofzo. Maar mijn zus heeft zo'n dvd ook van hun en ze lijkt echt een tang daar. Het zijn mijn zaken eigenlijk niet.
    Ik vind haar trouwens ook zingen als in een operette, maar dat is natuurlijk mijn mening.
    Ik ben zelfs geen fan van die band, maar toch weet ik dat allemaal. :')


    Lol, ik vond het prachtig, gemixed met de metal muziek van nightwish, ik vind haar minder goed nu ze alleen is, en nightwish met Anette vind ik echt gewoon slecht. Wel jammer, want in het begin konden ze wel goed met elkaar, maarja. Zelfs als zou ze arrogant doen :'D Ik zal dr toch nooit tegen komen, en ik vind haar stem + dit nummer prachtig.

    Niet mijn smaak :X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Niet mijn smaak :X


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind