• Voiceless is weg en ik kan d'r niet meer vinden. Help mee zoeken en krijg 5 euro.
    Nee kidding, jullie moeten allemaal gaan zeggen dat Geesje terug moet komen. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geesje kom terug!(cat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geesje laat je niet weg pesten!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geesje kom terug(nerd)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ze is inactief?


    Your make-up is terrible

    Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stray schreef:
    Geesje kom terug!(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ze is inactief.. ze wilde niet meer fozo.. las ik vanmiddag in een topic die zij gemaakt had.. en toen ik op haar klikte was ze al weg, dus sorry:(:(

    mag ik nu 5 euro?? xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    oww en Geesje kom terug!!!:X:X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    TheBoss schreef:
    Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nooh, Geesje! ö Come back!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    TheBoss schreef:
    Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.


    Dat was mijn topic en ik ben hier zo mee eens.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    TheBoss schreef:
    Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.

    Ik had er een paar dagen terug ook eentje voor Lotte gemaakt, die werd gesloten en ik kreeg een waarschuwing vanwege persoontopic en hoofdletters.


    *insert philosophical cringe expression here*

    TheBoss schreef:
    Ironisch, dat mensen wel met 'Je mag geen persoonstopics openen' gaan zaniken als iemand een topic over bemiddelaars opent en ik vervolgens met dit topic niks hoor. Maar dat kan ook komen doordat die betreffende personen nu niet online zijn, weet nml niet meer precies wie dat waren.
    Did I miss something?


    Life is hard and then we die

    I have no idea. Komt vanzelf wel terug. En zo niet, jammer dan..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Did I miss something?


    Astu.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.