• Ik heb dus een nieuwe leraar voor Frans die mij negeert.
    En niet omdat ik zo brutaal kind ben want Frans is het enigste vak waar bij ik 100% oplet omdat ik daar een 4 gemiddeld voor stond op mijn laatste rapport. Alleen ik ben 2 weken geleden een hele week ziek geweest en heb dus veel uitleg gemist. Meestal haal ik dat wel in want ik snap best snel iets. Maar dit keer niet en ik wilde het aan mijn leraar Frans vragen maar hij negeert me omdat ik door de klas riep tegen een vriendin die strafwerk moest schrijven: 'Leer je ook gelijk voor je SO!'
    En sinds dien negeert hij me. Dus mijn laatste SO had ik slecht gemaakt en had ik een 1 voor. Alleen ik heb hem dus niet meer gehad en morgen heb ik PW van de stof die ik dus niet snap die hij me niet wil uitleggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan let je toch gewoon extra op alsie klassikaal uitleg geeft? Deed ik ook bij leraren die mij niet moesten.


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Dan let je toch gewoon extra op alsie klassikaal uitleg geeft? Deed ik ook bij leraren die mij niet moesten.


    Dat doe ik ook. Maar ik was ziek toen hij de stof uitlegde en hij leg het nooit twee keer klassikaal uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vraag het aan een vriendin?
    Wel weird van die leraar zeg ;o?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Tricia schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook. Maar ik was ziek toen hij de stof uitlegde en hij leg het nooit twee keer klassikaal uit

    Hmm.. vragen aan een andere leraar Frans? Of iemand uit je klas die goed is in Frans?


    ars moriendi

    ik heb gisteren heel veel hulp gehad van me pa.. en ik had echt een super goed gevoel over de toets die ik vandaag had gemaakt... ja het was ook Frans.. ik ben nog nooit zo trots op mezelf geweest!!

    gewoon je ouder vragen.. niet diegene die je overhoord>>>tenminste als ze je overhoren:X:X:X:X<< geen idee waarom, maar bij mij hielp het..

    succes!!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Aan anderen kan je inderdaad uitleg vragen. En misschien tegen je mentor of afdelingsleider vertellen dat hij je negeert en dat je daardoor geen eerlijke kans krijgt om een voldoende te halen voor de toetsen. Dan wordt het misschien opgelost en dan mag je de toetsen misschien herkansen, omdat het zijn fout is dat je het niet snapte :')


    To live would be an awfully big adventure