• [...] is vrijwel onzichtbaar op school. Ze wordt niet gepest, maar mensen zien haar niet staan. Ze heeft slechts één vriendin en één vriend, allebei even onzichtbaar als zij. Ze werkt bij de kassa van de bioscoop waar ze eten verkoopt, een plek waar ze vaak de populaire mensen van de school tegenkomt. [Rol2] bijvoorbeeld. Zij is populair, mooi en hartstikke rijk. Ze wordt dan ook elke dag door haar moeder getraind op haar kunstschaatscarrière, iets waar ze al vanaf haar zesde mee bezig is. Alle meisjes willen zoals zij zijn en alle jongens willen haar vriendje zijn.

Op een dag trekt [...] de stoute schoenen aan en volgt ze [Rol2] naar de schaatshal, om haar technieken van haar af te kijken, zodat ook zij populair kan worden. Ze ziet hoe [Rol2] door haar moeder wordt afgekat, terwijl ze het in haar ogen allemaal hartstikke goed doet. Ze trekt nadat [Rol2] met haar moeder vertrokken is, een paar schaatsen aan en ze gaat de schaatsbaan op.

Wat blijkt, ze heeft aanleg. Ze wordt gespot door een nieuwe coach, een aardige jonge vrouw en ze wordt geholpen om net zoals [Rol2] zo ver te kunnen komen. Maar wanneer liefde in het spel komt, is [...] volkomen machteloos. [Rol2] haat haar wanneer ze haar titel af wilt pakken en haar moeder haar nog erger laat trainen.

gebaseerd op Ice Prinsess.

Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?
    Met of zonder een bekend iemand? - een jongen. 8D
    Zo ja, welke? (:

Bedankt voor het lezen en reageren, als je dat hebt gedaan! (krul)

Big girls cry when their hearts are breaking

Het lijkt me wel een leuk verhaal, maar de film lijkt me leuker. Sorry.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

PrincesSnape schreef:
    Het lijkt me wel een leuk verhaal, maar de film lijkt me leuker. Sorry.

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! (: Maar ik maak het anders hoor. De film was eigenlijk best slecht? (cat)

Big girls cry when their hearts are breaking

Doen:9~
    Ik ben nogal inspiratieloos, dus ik weet geen titel x].
    Ik zou wel rollen doen, want in de film hadden de bijpersonen een best grote rol:Y)

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Pirates schreef:
    (...)

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! (: Maar ik maak het anders hoor. De film was eigenlijk best slecht? (cat)

Haha, ja nogal(cat).
    Slecht geacteerd!

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.