• http://www.quizlet.nl/stories/44095/lets-play-a-love-game/

    En wil je dan vertellen wat je ervan vind (: ?


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.

    Het verhaal is leuk, maar wat meer comma's maken je verhaal wat overzichtelijker, even als de enters als verschillende mensen iets zeggen. Dus zo:

    "Carin heeft met James!"
    Jessica, mijn beste vriendin komt naar het tafeltje waar ik aan zit rennen en pakt er meteen een stoel bij. "Oh my gosh." zegt ze overdreven. Ik schiet in de lach. "Wat is er?" "Hoorde je me niet? James heeft met Carin!" "Ja dat hoorde ik. Wat een bitch. Sinds wanneer valt James op bitches?" Zeg ik kalm. Jess haalt haar schouders op. "Ik wil niet dat ze met James heeft. Hij verdient veel beter, hij is echt een schatje." "De hele school vind hem leuk. Er zitten veel meisjes als Carin op school, hoor. De kans dat hij met een bitch zou gaan was dus al heel groot." "Ja." Zegt Jessica, alsof ik haar niet begrijp of zo.

    "Carin heeft met James!" Jessica, mijn beste vriendin, rent naar het tafeltje, waar ik aan zit en pakt er een stoel bij. "Oh my gosh." zegt ze overdreven. Ik schiet in de lach.
    "Wat is er?"
    "Hoorde je me niet? James heeft met Carin!"
    "Ja dat hoorde ik. Wat een bitch. Sinds wanneer valt James op bitches?" Zeg ik kalm. Jess haalt haar schouders op.
    "Ik wil niet dat ze met James heeft. Hij verdient veel beter, hij is echt een schatje."
    "De hele school vind hem leuk. Er zitten veel meisjes als Carin op school, hoor. De kans dat hij met een bitch zou gaan was dus al heel groot."
    "Ja." Zegt Jessica, alsof ik haar niet begrijp of zo.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 16:54 ]

    ILoveNynk schreef:
    Het verhaal is leuk, maar wat meer comma's maken je verhaal wat overzichtelijker, even als de enters als verschillende mensen iets zeggen.

    Je hebt gelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Okee, dankje (:


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.