• Ik had een tijdje geleden een topic gemaakt over de 9,5 voor m'n dummie voor bevo (=beeldende vorming=handenarbeid). Ik moet woensdag m'n eindwerk inleveren en ik heb die eindelijk af.
    Mijn meesterwerk : )
    De echte zijn de paarse Vans, links bovenin.
    Photofiltre, Paint en Photoshop zijn nodig geweest om dit te creëren.
    (Mijn vader heeft een Canon EOS 550d camera, daarmee kunnen dus hele scherpe foto's gemaakt worden van dingen)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Owkej best wel vet ;D

    Ook ik vind dit echt niet bijzonder. (: Een vriendin van mij die net een week photoshop heeft kan dit nog doen. Ik zou er toch wat 'meer' bij doen dan alleen de kleur. Maak er eens een motiefje op, oid. Zoals al gezegd is dit zo gewoontjes. Doe eens gek, blend iets, gebruik wat kleurcurves oid. Maak je schoen groter, kleiner, gekker! Met photoshop is alles mogelijk!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:32 ]

    RESURGAM schreef:
    Heel erg leuk! ;D


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Showen, mevrouw ''genius''. :P

    Maak je me nou belachelijk? (huil)


    -

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat jij denkt dat ik er allemaal aan gedaan heb?

    Nou ik zie alleen verandering van kleur van de schoenen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Juneau schreef:
    Ook ik vind dit echt niet bijzonder. (: Een vriendin van mij die net een week photoshop heeft kan dit nog doen. Ik zou er toch wat 'meer' bij doen dan alleen de kleur. Maak er eens een motiefje op, oid. Zoals al gezegd is dit zo gewoontjes. Doe eens gek, blend iets, gebruik wat kleurcurves oid. Maak je schoen groter, kleiner, gekker! Met photoshop is alles mogelijk!

    Amen _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Juneau schreef:
    Ook ik vind dit echt niet bijzonder. (: Een vriendin van mij die net een week photoshop heeft kan dit nog doen. Ik zou er toch wat 'meer' bij doen dan alleen de kleur. Maak er eens een motiefje op, oid. Zoals al gezegd is dit zo gewoontjes. Doe eens gek, blend iets, gebruik wat kleurcurves oid. Maak je schoen groter, kleiner, gekker! Met photoshop is alles mogelijk!

    Schat, ik wilde jullie ook niet wegblazen. Het is voor school, niet voor Holland's next best photo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Super leuk!:D

    Ziet er tof uit!


    Rated by prejudice.