• Weet iemand hoe lang het duurt voordat die krengen eindelijk een keer dichtgroeien? Die van mij zijn namelijk echt scheef geschoten. Die ene zat veel te laag, waardoor ie lichtelijk naar de onderkant is uitgescheurd. Aan de andere kant valt het op zich wel mee, en die groeit nu wel redelijk dicht, maar die ander blijft gewoon open :/ Ik wil ze graag opnieuw -en goed- laten schieten als ze dichtgegroeid zijn.
    Ik heb nu al minstens 1 jaar geen oorbellen meer ingehad ;o

    Dus, weet iemand dat?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    .. Ik heb de mijne al 11 jaar, en die groeien sws niet meer dicht, en de ander heb ik al een jaar, maar die groeien ook niet meer dicht, sorry!
    Ik weet het niet D;


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ;o, das balen!, ehm,,
    Geen idee, ik denk gwn zijn vrije loop laten gaan.
    Suc6 ermee, hopen dat ze snel dichtgroeien.

    ik had 2 jaar geleden weer oorbellen in gedaan.. ik had ze ongeveer 10 jaar niet in gehad, en ze waren niet dicht gegroeid, dus ik weet het niet:X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Als je ze al erg lang hebt, kan het nog wel eens lastig worden denk ik...
    Alhoewel die van mij eens binnen een dag dicht waren gegroeid. Maar dat had een andere reden :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ligt eraan hoe lang ze je al hebt, als je ze net hebt gaat het wel snel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    failerd schreef:
    ligt eraan hoe lang ze je al hebt, als je ze net hebt gaat het wel snel.

    Ja vanaf dat ik 4 was ofzo ):
    Nja, ik heb nooit vaak oorbellen ingehad enzo. En volgens mij zit ik nogal laag met m'n minstens 1 jaar niet, ik denk dat het wel minstens 3 jaar zo is nu ik er zo eens over nadenk :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien kan je ze al laten schieten zonder dat ze dicht gegroeid zijn? Want dat duurt best lang denk ik XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vanaf 4 jaar, je hebt kans dat die niet meer dicht gaan ;x

    Je kunt die bij de dokter laten corrigeren, dus misschien kan je ze ook laten wegdoen of zoiets?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    JAAA CRAAAP.

    Maar met erboven schieten zie je dan toch nog dat lelijke gaatje eronder? :x

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 17:15 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je hebt kans van niet ;$ heb mijn tweede gaatje ook amper in gebruik.. en die krenge groeien ook niej dicht.. en die zijn vaag geschoten.. in 1 lijn met gaatje nmmr 1.. en dat ziet er debiel uit als je twee evengroten heb


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn gaatjes zijn geschoten toen ik iets van 3 jaar oud was. Maar die dingen zijn wél dicht gegroeid toen ik 11/12 was omdat ik één week geen oorbellen had in gehouden.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 17:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb 4 gaten in mijn oren. De een heb ik 10 jaar en de ander een jaar of 6. Die groeien echt niet meer dicht, ook al doe ik een jaar geen oorbellen meer in.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ILoveNynk schreef:
    Vanaf 4 jaar, je hebt kans dat die niet meer dicht gaan ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb al gaatjes in mijn oor vanaf toen ik klein meisje was, ik ben nu 16, en ze zijn nog steeds niet dicht, dus dat kan mega lang duren, of helemaal NIET.

    x.


    Sometimes it's best not to care.